Info ja asiointi

Y-tunnus:     0210109-1
Puhelin:       08 3161 300 vaihde
Sähköposti: oulu.kirjaamo@evl.fi

Käyntiosoite Isokatu 17, 90100 Oulu. Postiosoite PL 122, 90101 Oulu.

Seurakuntien yhteystiedot

Linkki Oulun seurakuntien sähköiseen asiointiinLinkki avautuu uudessa välilehdessä (ilmoittautumiset, diakonian vastaanotto, kotikasteet)

Keskustan seurakuntatalon infopiste (Isokatu 17, 1. kerros) on avoinna ma–pe klo 9–16.

Info ja muut virastot sulkeutuvat juhlapyhien alla (jouluaaton aattona, uudenvuoden aattona, kiirastorstaina, juhannusaaton aattona) klo 14.

Kirkot, seurakuntakodit ja muut tilat

Tilojen varauksissa ja muissa yleisissä asioissa sinua palvellaan kirkkoherranvirastoissa.

Leirikeskusten varaukset: leirikeskus.oulu@evl.fi tai 044 316 1638, puhelut ma–pe klo 9–11 ja 12–15.

Hautaus ja siunaus

Hautaus, hautapaikka- ja siunausaikojen varaukset sekä ulkopaikkakuntalaisten siunausjärjestelyt hoidetaan hautausmaan toimistolta, Intiönpolku 2. (Siunausaikojen varaukset 1.2.2022 lähtien)

Hautauspalvelujen sivulle

Ohje: ulkopaikkakuntalaisten siunausjärjestelyt Linkki avautuu uudessa välilehdessä(pdf)

Pitopalvelu

Pitopalveluun, kahvitarjoiluun ja ruokailuun liittyvissä kysymyksissä voit kääntyä emäntäpalvelujen puoleen.

Perheneuvonta

Perheasiain neuvottelukeskuksesta saa apua perheen ja parisuhteen ongelmiin.

Oulun aluekeskusrekisteri

Viralliset asiakirjat, kuten virkatodistukset, sukuselvitykset ja avioliiton esteiden tutkintatodistus toimitetaan Oulun aluekeskusrekisteristä.

Arkisto

Isokatu 9, 1.krs
Käynti Linnankadun puolelta B-ovi

Ota yhteyttä

Yleinen neuvonta ja vaihde numerossa 08 316 1300. Mediaa palvellaan viestintäpalveluissa.

Seurakunta tarjoaa kattavan palveluverkoston elämäsi suurimpiin hetkiin, niin iloihin kuin suruihin.
Ota rohkeasti yhteyttä, missä elämäntilanteessa tahansa!