Oulun tuomiokirkkoseurakunta

Tuomiokirkkoseurakunta on vireä ja moni-ilmeinen, oululainen seurakunta, jonka moni muuallakin Oulussa asuva kokee omakseen. Seurakunnan alue käsittää aivan ydinkeskusten lisäksi Raksilan ja Toivoniemen, sekä Etu-Lyötyn ja Limingantullin. Seurakunnan alueelle rakentuu parhaillaan runsaasti uusia asuntoja. Tällä hetkellä meitä tuomiokirkkoseurakunnan jäseniä on noin 16 000 – kaikenikäisiä ja eri elämäntilanteissa olevia, nuoria, nuoria aikuisia, perheitä, vanhuksia ja yksineläviä - koko elämän kirjo!

Seurakunta on aina jäsentensä näköinen. Me työntekijät olemme teitä jokaista palvelemassa. Kutsumme sinua paitsi osallistumaan, myös mukaan toimimaan ja ideoimaan!

Toiveemme on, että voisit kokea seurakuntamme yhteisönä, jossa on paikka myös Sinulle. Paikka, jossa kantaa Jumalan rakkaus ja yhteys toinen toisiimme erilaisuuksistamme huolimatta.

Tule mukaan toimimaan tai osallistumaan. Olet tervetullut!

Terveisin Oulun tuomiokirkkoseurakunnan työntekijät

Jumalanpalvelukseen voi osallistua joka sunnuntai myös netissä: http://www.virtuaalikirkko.fi/

Tuomiorovasti, Oulun tuomiokirkkoseurakunnan seurakuntaneuvosto: Puheenjohtaja
Isokatu 17
90100 Oulu

Seurakuntasihteeri
Isokatu 17, PL 122
90101 Oulu

Diakonian ajanvaraus taloudellisissa asioissa

ma klo 9-11 puh. 044 3161 419 tai käymällä Isokatu 17 (1. krs.).

Muissa asioissa ota yhteyttä alueesi diakoniatyöntekijään.

Asiakas ja diakoniatyöntekijä keskustelevat pöydän ääressä.

Kuva: Kaisa Jaakkola

Tuokiokuvia seurakuntamme arjesta

Piirros: Isonen kuva: Mono Kuoppala

Sieluntila kohtaamispaikka ja tuomiokirkon torni