Unelmia tavoiteltaviksi

• Seurakunta tukee ja kannustaa lapsen kasvaessa isommaksi ja siirtyessä toiselle vuosikymmenelle. Lapsi saa rohkeutta tiedosta, että epätäydellisenäkin on rakas Jumalalle ja läheisilleen.

• Lapsi saa pohtia kasteen ja uskon merkitystä ikätasolleen sopivalla tavalla. Hän hakee omia isomman lapsen kokemuksia, sanoituksia ja merkityssuhteita elämän tärkeisiin kysymyksiin.

• Lapsi saa seurakunnassa halutessaan ottaa vastuuta ja itselleen sopivia tehtäviä.

Tervetuloa kerhoihin!

Säännöllinen viikkotoiminta 1.-6. luokkalaisille. Kerhoissa pelataan, askarrellaan, kokkaillaan, liikutaan ja hiljennytään hartauteen yhdessä.

Kevät 2024

Koulutetut kerhonohjaajat pitävät kerhoja viikottain. Kerhokausi alkaa viikolla 2 ja viimeiset kerhot ovat viikolla 17. Hiljaisellaviikolla 13 ja koulujen pääsiäislomalla ei ole kerhoja.

Liikuntakerhoihin ilmoittautuminen tapahtuu kerhoissa ensimmäisellä kerhokerralla.

Lisätietoa kerhoista:

Virpi Huttunen, 040 5003263

Nuorisotyönohjaaja

virpi.huttunen@evl.fi

Varkkamissio

Alakouluikäisille tarkoitettu kerho, jossa leikitään, askarrellaan ja opitaan lähetystyöstä. Kerho tiistaisin klo 17–18 Wirkkulassa – Kirkkotie 10. Lisätietoa kerhosta Karita Isolalta lähetys- ja vapaaehtoistyön koordinaattorilta p. 040 501 4764.

Lapsikuoro

Harjoitukset torstaisin klo 17-18 srk-keskuksessa. Kuoro on tarkoitettu 7-13-vuotiaille tytöille ja pojille. Tiedustelut, kuoronjohtaja Kaisa Säkkinen p. 040 5818 974, kaisa.sakkinen@evl.fi.