Tuomiokirkkoseurakunta

Oulun tuomiokirkkoseurakunnan kerhotoimintaa alakouluikäisille 15.1.-23.5.2024

Nyt harrastamaan mukavaan porukkaan! Kerhoissa opetellaan uusia taitoja ja pidetään hauskaa. Aikaisempaa kokemusta ei tarvita, ainoastaan iloisen ja reippaan mielen.

Kerhot kokoontuvat viikoittain, ohjaajina toimivat kerhonohjaajakoulutuksen saaneet nuoret. Kerhot ovat maksuttomia. Kerhot eivät kokoonnu koulujen loma aikoina, juhlapyhien aattoina eivätkä hiljaisen viikon aikana (24.- 30.3.2024).

Kerhoihin ilmoittautuminen suoraa Tuomiokirkkoseurakunnan nuorisotyönohjaaja Jenna Valtoselle p. 050-5249779. Kerhoihin mahtuu 10 lasta kerhoa kohden. Lisätietoja kerhotoiminnasta Tuomiokirkkoseurakunnan nuorisotyöohjaaja Jenna Valtonen jenna.valtonen@evl.fi tai 050-5249779.

Tupa 1.- 6. luokkalaisille

tiistaisin ja torstaisin klo 14-16.

- avoin kerhotoiminnan kevätkausi päättyy 23.5.2024

Sofia seurakuntakeskus, Isokatu 17, 1 krs. monitoimisali. Etusijalla ovat lapset, joilla ei ole iltapäiväkerhopaikkaa toisaalla. Käynti seurakuntatalon sisäpihan puolelta.

Tupa tarjoaa yhdessä olemista, tekemistä ja pientä välipalaa alakouluikäisille lapsille.

Lapsi voi ilmoittautua Tupalaiseksi ensimmäisellä käyntikerralla, ilmoittautumisen yhteydessä tarvitaan yhden huoltajan nimi ja puhelinnumero, josta tavoittaa Tuvan aikana. Huoltaja voi myös ilmoittaa lapsensa Tupalaiseksi suoraan tekstarilla nuorisotyönohjaajan Jenna Valtosen numeroon 050-5249779 ( lapsen etu- ja sukunimi sekä huoltajan etu- ja sukunimi sekä puhelinnumero).

Lisätietoja Tuomiokirkoseurakunnan nuorisotyönohjaaja Jenna Valtonen 050-5249779, lastenohjaaja Tarja Sainio 040-7153118 lastenohjaaja Tea Hieta 050-5207757.

Tupa ei kokoonnu koulujen loma-aikoina, juhlapyhien aattona eikä hiljaisella viikolla (24.-30.3.2024).

Hox! Turvallisuussyistä tupalainen saa tulla aulaan odottamaan Tupaa aikaisintaan klo 13:45!

Kolme lautapelilaatikkoa päällekkäin, taustalla koululaisia.
Kirkon kuvapankki / Sanna Krook

Iltaisin kokoontuvat alakoululaisten kerhot Sofian seurakuntakeskus, Isokatu 17 (poikkeuksena Kokki- ja puuhakerho 1.-3.lk, joka kokoontuu Vanhassa Pappilassa, Asemakatu 6 sekä Kivijalan kässäkerho, löytyvät samasta pihasta kuitenkin).

Kevätkausi 15.1.-26.5.2024

Kerhoilmoittautumiset Tuomiokirkkoseurakunnan nuorisotyönohjaaja Jenna Valtonen 050-5249779

Hox! Kerhot eivät kokoonnu viikolla 10 (talvilomaviikko) eivätkä hiljaisella viikolla (vko 13, 24.-30.2.2024)

(kerhot päivitetty 21.2.2024)

Ruokalusikallinen? Desimitta? Hiiva?  What?!?!?!

Kokkikerhot 1.-3.luokkalaisille maanantaisin klo 16.30-18.00  ja  torstaisin klo 16.30-18.00

Kokkikerhossa kokkaillaan sekä suolaisia että makeita herkkuja ja ruokia yhdessä toisten lasten kanssa. Aikaisempaa kokemusta keittiössä touhuamisesta et tarvitse. Mukavien ohjaajien kanssa voit tutustua turvallisesti kokkailun kiehtomaan maailmaan.

Molempiin kerhoihin mahtuu 10 lasta/kerho ilmoittautumisjärjestyksessä. KERHO TÄYSI, ENÄÄ VARASIJAT! MAANANTAIN KERHOSSA MUUTAMA VAPAA PAIKKA!

Tuunataan, virkataan, kudotaan, ommellaan ... Osaisinkohan minä?

Kässäkerho 4.- 6.luokkalaisille maanantaisin klo 18.30-20.00

Kyllä osaat! Ja aina voi harjoitella lisää! Kässäkerhossa pääset yhdessä toisten lasten ja taitavien nuorten ohjaajien kanssa luomaan käsin ja koneella omia ideoita, pehmoja tai tuunaamaan vaikka vanhan t-paitasi. Omia välineitä et tarvitse. Kerhoon mahtuu 10 lasta. KERHOSSA VAPAITA PAIKKOJA!

Kokki- ja puuhakerho 1.-6.-luokkalaisille maanantaisin klo 16.00-17.00

Tykkäätkö vaihtelusta? Kokkailusta, kädentaidoista, askartelusta... Tässä kerho sinulle! Kerho, jossa taitavat kerhonohjaajat tarjoavat monenlasita vaihtelevaa tekemistä, alkaen kokkailusta ja ruuanlaitosta moneen erilaiseen aktiviteettiin! Ehkä kerholaisista olisi kiva tehdä retki? Ehkä kokeilla yhdessä jotain uutta? Kerholaiset pääsevät myös itse toivomaan erilaista aktiviteettia. Kerho kokoontuu Vanhassa pappilassa (Asemakatu 6). KERHOSSA VAPAITA PAIKKOJA.

Kokkikerho 4.-6.-luokkalaisille keskiviikkoisin 18.15-19.45

Kokkikerhossa valmistetaan sekä suolaista että makeita herkkuja ja ruokia yhdessä toisten lasten kanssa. Aikaisempaa kokemusta keittiössä häärimisestä et tarvitse. Mukavien kerhonohjaajien kanssa voit turvallisesti tutustua kokkailun ihmeelliseen maailmaan. Mukaan mahtuu 10 lasta/kerho. KERHOSSA VAPAITA PAIKKOJA!

Kokkikerho 4.-6.-luokkalaisille torstaisin klo 18.15-19.45

Kokkikerhossa valmistetaan sekä suolaista että makeita herkkuja ja ruokia yhdessä toisten lasten kanssa. Aikaisempaa kokemusta keittiössä häärimisestä et tarvitse. Mukavien kerhonohjaajien kanssa voit turvallisesti tutustua kokkailun ihmeelliseen maailmaan. Mukaan mahtuu 10 lasta/kerho. KERHO TÄYSI, ENÄÄ VARASIJAT!