Karjasillan seurakunnan vapaaehtoistoiminta

Kuva: Sanna Krook.

Lämpimästi tervetuloa Karjasillan seurakunnan vapaaehtoistoimintaan mukaan!

Voit osallistua omien aikataulusi puitteissa, vähemmän tai enemmän.

Jos sinua kiinnostaa perustaa vapaaehtoistoimintaan uusi ryhmä ja ohjata sitä, me tarjoamme sinulle tilat ja tukea!

Esimerkkejä eri vapaaehtoisryhmistämme:

Messuavustajat eri kirkoissamme

Majakkatiimi

Sanan ja rukouksen ilta

Raamattupiirit

Aamupuuron vapaaehtoiset

Pyhäkoulunopettajat

Karjalauma (nuorten vaikuttajaryhmä)

Matonkutojat

Ikäihmisten ulkoiluttajat

Ajankohtaista:

Raamattu alusta loppuun

pe 15.3. klo 18.00 – su 17.3. klo 21.00 Karjasillan kirkossa

Raamattu alusta loppuun -tapahtumassa tutustutaan yhden viikonlopun aikana Raamattuun, sen jokaiseen kirjaan. Alustajina ovat mm. Raamattuakatemian kouluttaja, TT Eero Junkkaala, Oulun seurakuntien kirkkoherroja ja pappeja sekä maallikoita ympäri Suomen. Tervetuloa tutustumaan Raamattuun!

Tule mukaan tapahtumaan, jossa käydään yhden viikonvaihteen aikana läpi koko Raamattu, kannesta kanteen. Tämä tapahtuu niin, että jokaisesta Raamatun kirjasta on oma 20 minuutin alustus. Perjantaina ja lauantaina käydään läpi Vanha Testamentti, sunnuntaina Uusi Testamentti.

Haluaisitko palvella tapahtumassa vapaaehtoisena? Tarvitsemme apukäsiä kahvitarjoiluihin, kolehdin keräämiseen, käsiohjelmien jakamiseen ja yleiseen järjestelyyn. Ilmoittautumiset Maija Hyvöselle maija.hyvonen@evl.fi tai p. 040-5645350

Tule rohkeasti mukaan toimimaan seurakunnassamme!

”Te olette Kristuksen ruumis, ja jokainen teistä on tämän ruumiin jäsen.” (1. Kor.12: 27)

”Hän antaa Hengen ilmetä itse kussakin erityisellä tavalla, yhteiseksi hyödyksi.” (1. Kor. 12: 7)

Lisätietoja: kappalaiset Maija Hyvönen ja Ulla Mitrunen, Karjasillan vapaaehtoistyön koordinaattorit, 0405645350, maija.hyvonen@evl.fi, 0443161757, ulla.mitrunen@evl.fi.

Jos sinua kiinnostaa laajemmin, mitä vapaaehtoistyötä Oulun seurakunnissa on tarjolla, tietoa löytyy Vapaaehtoistoiminnan sivuilta.