Kiimingin seurakunnan pyhäkoulut keväällä 2024

Raamattu on täynnä jännittäviä kertomuksia, ihmiskohtaloita ja arkisia tapahtumia. Pyhäkoulu kuljettaa lasta maailmaan, jossa tutustutaan kristilliseen uskoon ja rakastavan Jumalan hyvään tahtoon.

Pyhäkoulu on lasten oma kirkkohetki, pienempiä pyhäkoululaisia kutsutaan mukaan aikuisen tai isomman lapsen kanssa.

Pyhäkoulu toteutuu Rauhanyhdistyksen ja Kiimingin seurakunnan yhteistyönä. Opettajina toimivat vapaaehtoiset pyhäkoulunopettajat sekä seurakunnan varhaiskasvatuksen työntekijä vuorollaan.

Pyhäkouluun ei tarvitse ilmoittautua, mukaan voi tulla milloin vain. Pyhäkoulu on maksuton.

Pyhäkoulu kokoontuu keväällä 2024 Kiimingin Kirkkopirtillä klo 12 seuraavina päivinä:

(Päivät tarkentuvat tammikuussa 2024)

​​​​
Yhteyshenkilö: varhaiskasvatuksen ohjaaja Anne Schönberg/Kiimingin seurakunta p. 040 7431901

Tervetuloa pyhäkouluun!