Alakouluikäisten kerhot Tuiran seurakunnassa

Syksyn kerhot päättyvät viikolla 50. Uusi kerhokausi alkaa joululomien jälkeen viikolla 2 (Poikkeuksena Ritaharjun askartelukerho, joka alkaa viikolla 3)

Kerhoissa tehdään lapsilähtöisesti mukavia kerhoasioita, kuten askarrellaan, leikitään, hiljennytään ja touhutaan yhdessä kerhonohjaajien sekä toisten kerholaisten kanssa. Kokkikerhoissa tehdään pieniä leipomuksia ja helppoja ruokia, joita maistellaan yhdessä.

Kerhot ovat maksuttomia ja avoimia kaikille. Toiminnoissamme kiinnitämme huomiota käsihygieniaan ja muihin turvallisuusasioihin.

Kouluikäisten kerhoihin ilmoittaudutaan kerhotiedon ohesta löytyvän linkin kautta. Kerhoihin voi tulla mukaan myös kesken kauden jos kerhossa on tilaa. HUOM! Tee ilmoittautuminen lapsen nimellä ja anna huoltajan tiedot erilliseen ruutuun!

Alakoululaisten kerhoissa toimivat ohjaajina koulutetut kerhonohjaajanuoret. He odottelevat jo innolla kerholaisia.

Saat tietoa muusta alakouluikäisille suunnatusta toiminnastamme täältä: Tuiran seurakunnan nuorten sivut

Lisätietoja kerhoista antaa nuorisotyönohjaaja Marja Syrjäpalo, 0405199473, marja-liisa.syrjapalo@evl.fi

Kerhoajat ja -paikat

Tuiran kirkon nuorisotila (Myllytie 5)

Sisäänkäynti parkkipaikan puolelta, ovesta jossa lukee Maininkisali

Kokkikerho 1.-6. luokkalaisille. Tiistaisin klo 17.00-18.30. Tuiran kokkikerho, ilmoittaudu tästä!

Koskelan seurakuntakoti (Koskelantie 86)

Liikunta- ja puuhakerho 1.-6. luokkalaisille. Maanantaisin klo 18.00-19.00. Koskelan kerho, ilmoittaudu tästä!

Pateniemenrannan seurakuntakoti Ankkuri (Pateniemenranta 3)

Kokkikerho. 1.-6. luokkalaisille Keskiviikkoisin klo 17.30-19.00. Ankkurin kokkikerho, ilmoittaudu tästä!

Pyhän Luukkaan kappeli (Yliopistokatu 7)

Sisäänkäynti kerhoihin Erkki Koiso-Kanttilan tien puolelta

Puuhakerho 1.-6. luokkalaisille. Maanantaisin klo 17.00-18.00, Peruttu

Pyhän Tuomaan kirkko (Mielikintie 3)

Kokkikerho 1.-6. luokkalaisille. Torstaisin klo 17.30-19.00 Pyhän Tuomaan kokkikerho, ilmoittaudu tästä!

Ritaharjun seurakuntakoti, Varpunen (Riistatie 1)

Kokkikerho 1.-6. luokkalaisille. Tiistaisin klo 17.30-19.00, Ritaharjun kokkikerho, ilmoittaudu tästä!

Askartelu/puuhakerho 1.-6. luokkalaisille. Joka toinen maanantai klo 17.30-18.30. ALKAEN 25.9.! Ritaharjun askartelukerho, ilmoittaudu tästä!

Lapsikuoro Laululinnut. Keskiviikkoisin klo 18.00-19.00. Ilmoittautuminen suoraan Katri Sippolalle: 044 3161576 tai katri.sippola@evl.fi

Kuivasrannan päiväkodin liikuntasali, (Kuivasrannantie 6)

Liikunta/tanssikerho 1.-6. luokkalaisille. Tiistaisin klo 18.30-19.30. Kuivasrannan liikuntakerho, ilmoittaudu tästä!

Tervetuloa mukaan kerhoon!