Tallenteita Oulun seurakuntien tapahtumista

Tällä sivulla on tallenteita Oulun seurakuntien tapahtumista ääni- ja videomuodossa. Kannattaa tutustua myös Virtuaalikirkon videoarkistoonLinkki avautuu uudessa välilehdessä, sinne tulee uutta sisältöä joka viikko.

Äänitallenteena helmikuun 2020 Kasvotusten-illat Haukiputaan seurakuntakeskuksessa

Haukiputaan kirkossa järjestettiin helmikuussa kaksiosainen Kasvotusten-keskustelusarja, jossa oltiin kasvotusten sanan, ajan ja ihmisen kanssa pastori Outi Pohjasen johdolla. Kasvotusten-illoissa käytiin keskustelua muun muassa arvoista ja siitä, miten ne ovat elämään ja työhön vaikuttaneet. Vieraiden kanssa pohdittiin myös, miten he omalta yhteiskunnalliselta paikaltaan näkevät ajankohtaiset ilmiöt ja mitä niistä ajattelevat.

12.2.2020 Kasvotusten illassa Markku Tynkkynen

Ensimmäisessä Kasvotusten -illassa Pohjasen vieraana oli Kirkon koulutuskeskuksesta työnohjauksen ja johtamisen kouluttajana toimiva rovasti Markku Tynkkynen. Tynkkysen kanssa keskusteltiin muun muassa siitä, millaisena kirkko näyttäytyy papin ja kirkon johtajia sekä työnohjaajia kouluttavan ihmisen näkökulmasta.

19.2.2020 Kasvotusten illassa Tapani Tölli

Toisessa Kasvotusten -illassa 19.2.2020 Pohjasen vieraana oli entinen Tyrnävän kunnanjohtaja ja kansanedustajan tehtävät jättänyt Tapani Tölli. Hänen kanssaan puheenaiheet liikkuivat vakaumuksessa, vallassa ja ihmisessä kaiken keskiössä. Keskustelua käytiin myös politiikan roolista elämässä.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Minun uskoni-illat Tuiran seurakunnassa

11.3.2020 Laura Malmivaara.

Laura Malmivaara oli Mikko Salmen haastateltavana  Tuiran kirkon Minun uskoni -illassa 11.3.2020. Ilta striimattiin nettiradion kautta ja välitettiin Radio Deissä. Tämä tallenne on Dein toimituksen tekemä lyhennetty kooste illasta. Jari Levyn upeat musiikkiosuudet on ikävä kyllä jouduttu lyhentämään tästä radioversiosta pois.

Kuva: Jari Levy, Laura Malmivaara ja Mikko Salmi, kuvaaja: Mervi Päivärinta

27.3.2020 Liisa Jaakonsaari: katso tapahtuman tallenne VirtuaalikirkossaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

3.4.2020 Juha Hänninen: katso tapahtuman tallenne VirtuaalikirkossaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Tallenne Tuiran kirkon Simon Kyreneläinen -pääsiäisnäytelmästä vuodelta 2019:

YouTube-video