Oulun seurakuntien vapputapahtumat antavat arvon lapsille ja perheille: ”Kova kysyntä”

Oulun seurakunnissa vappua vietetään monissa tapahtumissa perinteisestä Raatin Vapusta lapsiperheiden Vekkuli Vappu -tapahtumaan ja Sofian seurakuntakeskuksen lounaalle.

Kuvassa on kaksi värikästä ilmapalloa, jotka leijuvat kirkkaalla taivaalla.

Iloisia vapputapahtumia on jälleen ympäri kaupunkia. (Kuva: Bixabay)

Oulun seurakuntien vapputapahtumien seniori, pian 50-vuotias Raati Vappu kutsuu perheet viettämään aikaa Raatin nuorisotalon pihapiiriin. Tarjolla on iloa ja jännitystä! Ohjelmassa on muun muassa laskuvarjohyppynäytös, mahdollisuus katsella kaupunkia nosturin nokasta, taikurin esityksiä, puhallinorkesterin musiikkia sekä poliisin ja pelastuslaitoksen kaluston esittelyä – perinteisiä vappuherkkuja ja ilmapalloja unohtamatta. Järjestelyissä mukana oleva perhetoiminnan ohjaaja Mari Jääskeläinen näkee perhetapahtumien suuren merkityksen.

Perheiden yhteiselle tekemiselle on kysyntää, minkä jo seurakuntien monet suositut tapahtumat osoittavat. Iloinen yhdessäolo voi parhaimmillaan tukea perhesuhteita ja tuoda hyvä hetkiä perheen arkeen ja juhlaan sekä vahvistaa jaksamista. Voimme yhdessä tuoda iloa, Jääskeläinen muistuttaa.

Raatin Vappu 1.5. klo 10-14 Raatin Nuorisotalon pihapiirissä

Soiva siili yllättää

Koko perheen vauhdikkaassa Vekkuli Vappu -tapahtumassa ilo on ylimmillään Hintan seurakuntatalolla, jossa luvassa hauskaa kisailua muun muassa onginnan ja onnenpyörän merkeissä sekä suosittu kepparirata. Yllätysesiintyjänä suosittu Soiva Siili kello 11 ja 13.

Vekkuli Vappu ke 1.5. klo 10-14 Hintan seurakuntatalo

Lohikeittolounaalle

Sofian seurakuntakeskuksessa on mahdollisuus nauttia maksullisella vappulounaalla lohi- tai kasvikeitto, munkkia ja simaa sekä tehdä hankintoja käsityömyyntipisteistä. Onnenpyörä, jossa jokainen voittaa! Tapahtuman tuotto kerätään Oulun seurakuntien lähetystyölle Suomen lähetysseuran kautta.

Vappukeidas Sofian Seurakuntakeskuksessa 1.5. klo 11-14

Virittäydy aattona

Oulusalossa vappuun voi virittäytyä jo aattona seurakunnan Vapputapahtumassa. Koko perheen tapahtumassa on mukavaa tekemistä perheille ilmaiseksi ja pikkurahalla. Tuotto ohjataan yhteisvastuukeräykselle.

Vapputapahtuma Oulunsalon seurakunnan Toimitalolla ti 30.4. klo 16-19

Lisätietoja ja päivittyvä ohjelma Oulun seurakuntien tapahtumasivuilta

2024-04-25 09:31:57.0