Apua ja tukea lapsiperheille Oulunsalon seurakunnassa

Följyssä, lapsiperheiden parhaaksi!

Elämässä voi tulla monenlaisia tilanteita vastaan, jolloin tarvitset auttavia käsiä ja helpotusta arkeen. Följyssä on Oulunsalon seurakunnan työmuoto oulunsalolaisten lapsiperheiden tukemiseksi.

Meihin voi ottaa yhteyttä esimerkiksi sairauden, uupumuksen nostaessa päätään, surun kohdatessa tai muuten vain pienemmänkin avun tarpeen yllättäessä. Tulemme avuksi kotiin.

Sopimuksen mukaan tarjolla myös Ulkoilu-följyä eli voimme ulkoilla kotipihalla, puistossa tai seurakunnan leikkipihalla.

Yhteyttä voi ottaa niin sähköpostitse kuin puhelimitse. Jos et saa meihin heti yhteyttä puhelimitse, soitamme teille takaisin mahdollisimman pian. Kaikki yhteydenotot ja tapaamiset ovat ehdottoman luottamuksellisia eikä tietoja luovuteta eteenpäin.

Följyssä- toiminnan yhteystiedot ovat;

hannele.heinonen@evl.fi , p. 044 745 3850

inkeri.santaniemi@evl.fi  , p. 044 745 3870

susanna.kairamo@evl.fi, p. 040 193 2168

Otathan reilusti yhteyttä, olemme sinua varten!

Lapsi- ja perhetyön diakoni
90460 Oulunsalo