Tarjoamme yökoulu mahdollisuutta leirikeskus Suvelassa neljäs- ja kuudesluokille. Yökoulu on aloitusillasta klo 18.00 - seuraavan päivän klo 12.00 saakkka. Ohjattua ohjelmaa on aloitsillan klo 18-22.0. Yökouluissa on illaksi ohjattua toimintaa, muun muassa pakohuoneen, nyyttikestien, askartelun ja pelien tiimoilta.

Aamulla me tarjoamme aamiaisen. Suvela on varattu teille klo 12.00 saakka, ja luokka saa itse päättää miten ajan Suvelassa käyttää. Useimmat luokat lähttevät 9-10 aikoihin.

Varauksia voi tehdä lähettämällä sähköpostia Jonnalle. Sähköpostiviestiin:

•     Päivämäärä
  •     Koulun nimi
  •     Saapuvan luokan tunnus (esim. 4A)
  •     Mielellään myös oppilasmäärä, jotta osaamme varautua sopivalla isosten määrällä
  •     Luokan vastuuopettajan nimi ja puhelinnumero

Vastaamme sähköpostiviestiin mahdollisimman pian, jossa vahvistamme varauksen. Yökouluun lähtevä nuorisotyöntekijä on opettajaan yhteyksissä lähempänä ajankohtana.

Yökoulun ohjelma. Hartaus, ohjattu toiminta, nyyttikestit.

Mikäli varauslista täyttyy, laita silti viestiä, voimme katsoa onnistuuko erityisesti kuudesluokille järjestää aikaa.

Kevät 2024
18.4. Varattu
22.4.
23.4. Varattu
25.4. Varattu
29.4. Varattu

Yökoulut alkavat kello 18 ja päättyvät seuraavana päivänä kello 12 mennessä.

Majoitusmahdollisuudet:

•     11 huonetta: 44 vuodepaikkaa + 11 patjapaikkaa, huomioi 1-2 huonetta opettajalle

Oppilaita mahtuu yökouluun siis 45, jos mukana on 2 opettajaa, jotka nukkuvat eri huoneissa

TAI

50, jos mukana on 2 opettajaa, jotka nukkuvat samassa huoneessa

Samasta koulusta voi saapua siis kaksi luokkaa yhtä aikaa. Tämä on rajallisten varausmahdollisuuksien takia kannatettavaa.

Seurakunta ei järjestä yövalvontaa yön ajaksi, vaan ryhmä on koulun vastuulla.

Nuorisotyönohjaaja
Kiimingin seurakunta