yA1 gospelryhmä

Kenelle ja milloin: Gospelryhmä yA1 ( Yksin armosta) on tarkoitettu kaikentasoisille gospelmusiikista kiinnostuneille musiikinharrastajille. Pikkuisen soittopelin tai laulun hallintaa ja olet mukana bändissä, joka musiikin keinoin palvelee seurakuntaa – ja Jumalaa. Gospelryhmä harjoittelee keskimäärin pari kertaa kuukaudessa tähtäimenään aina seuraava messu tai muu tilaisuus.

Tavoite, ohjelmisto ja muuta tietoa kuorosta: Tule ja koe seurakunnan palo. Laulu- ja bändiporukkaan kelpaavat monenlaiset äänet ja soittimet, henkilöt ja persoonat. Sovitukset ja soittimet valitaan sen mukaan, ketkä pääsevät kulloinkin mukaan messuun tai esitykseen soittamaan.

Harjoitukset ovat joka toinen torstai klo 1800 Lämsäjärven leirikeskuksen bändikämppässä. Hiihtomajantie 2.

Kysy seuraavista harjoituksista.

Esiintymiset: Ryhmä esiintyy gospelmessuissa sekä muissa tilaisuuksissa.

Johtaja ja yhteyshenkilö: Ryhmää luotsaa Esa Rättyä esa.rattya(at)evl.fi, p. 040 574 7125

Kysy lisää!