Kiimingin seurakunnan yhteistyösopimukset

Saara Kalaluka, Eteläinen Afrikka, Suomen Lähetysseura

Tsholofelong-tukiohjelma syrjäytymisvaarassa olevien lasten ja nuorten auttamiseksi, Botswana, Suomen Lähetysseura

Saara Mrčela,Venäjä, Suomen ev. -lut.Kansanlähetys

Perhe Kaukasiassa, Lähetysyhdistys Kylväjä

Radiolähetystyö, Intia, Medialähetys Sanansaattajat

Kristillinen mediatyö SAT-7 Pars, Iran, Afganistan, Lähi-Itä ja Erooppa, Medialähetys Sanansaattajat

Raamatunkäännöstyö, Intia, Suomen Pipliaseura

Kummityö Suomen Lähetysseuran kautta

Maitojauhetuki, Thaimaa

Kummoppilaat, Kolumbia

Kirkon seurakuntatyön kehittäminen, Kambodža

Lisäksi tuemme Ystäväseurakuntaa Tiiksassa, Venäjällä vapaaehtoisin lahjoituksin.
Teemme retken yhdessä vapaaehtoisten kanssa n. kerran  vuodessa Tiiksaan, jossa pidämme venäläisille lapsille lastenleirin yhteistyössä paikallisten seurakunnan työntekijöiden kanssa.

Tuemme myös Kirkon Ulkomaanavun työtä maailmalla järjestämällä erilaisia tapahtumia ja tempauksia työn tukemiseksi.

Lisätietoa Kiimingin ja Oulun seurakuntien lähetys- ja kansainvälisestä työstä.
Tapahtumia voit hakea joko tapahtumakalenterista tai seuraamalla Kiimingin seurakunnan FaceBook-sivuja.
Tietoa säännöllisistä tapahtumista.
Jos sinulla on kysyttävää lähetys- tai kansainväliseen työhön liittyen, löydät yhteystiedot täältä.