Kesän leirit 2024

Kesän leirien aikataulut jaetaan kouluille viikon 11 alussa. Ilmoittautuminen leireille 19.3. - 7.4.
Leiri-ilmoittautuminen vaatii vahvan tunnistautumisen palveluun.

Linkit ilmoittautumisiin aukeaa 19.3. klo 18.00

Luokka-aste katsotaan ilmoittautumishetken (eli tämän kevään) mukaan.

LEIRIT

Ilmoittautumislomakkeella näkyvät aloituskellonajat eivät päde. Alla todelliset ajat

15.6.–17.6. 5.–7.-luokkalaisten leiri

Suvelan leirikeskuksessa. (Hinta: 23 €) Leiri alkaa 15.6. klo 15.00 ja päättyy 17.6. klo 12.00. Ohjaajina Jonna Kutilainen ja Jii-Pee Nyyssönen.

17.6.–18.6. 1.–3.-luokkalaisten leiri

Suvelan leirikeskuksessa (Hinta: 14 €) Leiri alkaa 17.6. klo 16 ja päättyy 18.6. klo 15.00. Ohjaajina Jonna Kutilainen ja Jii-Pee Nyyssönen

18.6.–20.6. 3.–6.-luokkalaisten leiri

Suvelan leirikeskuksessa (Hinta: 23 €). Leiri alkaa 18.6. klo 18. ja päättyy 20.6. klo 12.00 Ohjaajina Jonna Kutilainen ja kesänuorisotyönohjaaja.

KESÄKERHOT

4.–7.6.                1.–4.-luokkalaisten kesäkerhopäivät Kiimingin seurakuntakeskuksessa.

Klo 10–14. Ohjaajina kesänuorisotyönohjaaja ja isoset. Maksuton, sis. lounaan.

10.–13.6.            1.–4.-luokkalaisten kesäkerhopäivät Jäälin kappelilla.

Klo 10–14. Ohjaajana kesänuorisotyönohjaaja ja isoset. Maksuton, sis. lounaan.

KALALEIRI ILMOITTAUMINEN SIIRRETTY

Henkilöstöpoissaolojen takia joudumme siirtämään kalaleirin ilmoittautumista viikolla. Ilmoittautumislinkki aukeaa 22.3. Pahoittelut muutoksesta!

3.6 - 6.6.

Yli 12-vuotiaiden ja perheiden Kalaleiri. Paikkana Montta Camping Muhoksella. (Hinta: 90 €). Leiri on tarkoitettu perheille, mutta yksin voi lähteä yli 12-vuotiaat lapset. Hinta sisältää majoituksen, ylläpidon, kalaluvat, ohjattua kalastamista, venevuokrat sekä ohjatun veneretken heittokalasteluun. Leirille mennään omin kyydein. Leiri toteutetaan yhteistyössä Oulujoen seurakunnan kanssa ja siksi ilmoittautumisaika on eri, kuin muissa leireissä.
Ilmoittautuminen on auki 22.3.-15.4.
Lisätietoja kalaleiristä antaa nuorisotyönohjaaja

Ville Valtonen (044 316 1451, ville-valtteri.valtonen@evl.fi)

KUKA VOI OSALLISTUA LEIRILLE?

• Lapsi, joka haluaa tulla leirille. Tärkeintä on lapsen oma tahto osallistua leirille.
  • Lähtökohtaisesit säännöllinen lääkitys ei estä osallistumasta leirille.
    • Me emme saa antaa pistettäviä hoitoja (esim. diabetes), mutta jos lapsi osaa itse hoitaa hoidon se ei ole este.
    • Me muistutamme lapsia lääkkeistä ja tarvittaessa pidämme niitä lukollisessa kaapissa. Ohjeet antamiseen tulee ilmoittaa henkilötietolomakkeella, joka kerätään ennen leiriä (ei ilmoittautumisessa)
    • Epilepsia ei estä leirille osallistumista, mutta jos kohtaukset painottuvat erityisesti yö aikoihin, suosittelemme kaikkien turvallisuuden takia päiväleiriläisenä osallistumista.
  • Lapsen tulee kyeätä toimimaan ryhmässä. Leirit ovat isoja (40-50 henkilöä), joten toisten kanssa tulee pystyä toimimaan ja majoittumaan samassa huoneessa.

LEIRIMAKSUISTA

• Leirin jälkeen huoltaja saa sähköpostiinsa maksulinkin, jonka kautta leiri maksetaan
  • Suvelan leireistä saa sisarusalennusta -25 %, lasten osallistuessa samalle leirille.
  • Leirimaksusta voi hakea huojennusta tai vapautusta taloudellisin perustein diakoniatyöltä, lisätietoja ja hakuohjeet nuorisotyöntekijöiltä
  • Hinnat ovat Oulun seurakuntayhtymän määrittämiä.
  • Peruutukset tulee tehdä mahdollisimman pian ennen leirin alkua
Kuva leirimaskotti nallesta

Nuorisotyönohjaaja