Kesän leirit 2024

Kaikki kesän leirit ja kesäkerhot ovat täynnä myös varasijoja myöten. Jos haluat listan jatkoksi (arasijoilla 20lasta per leiri), voit laittaa viestiä Jonnalle.

KUKA VOI OSALLISTUA LEIRILLE?

• Lapsi, joka haluaa tulla leirille. Tärkeintä on lapsen oma tahto osallistua leirille.
  • Lähtökohtaisesit säännöllinen lääkitys ei estä osallistumasta leirille.
    • Me emme saa antaa pistettäviä hoitoja (esim. diabetes), mutta jos lapsi osaa itse hoitaa hoidon se ei ole este.
    • Me muistutamme lapsia lääkkeistä ja tarvittaessa pidämme niitä lukollisessa kaapissa. Ohjeet antamiseen tulee ilmoittaa henkilötietolomakkeella, joka kerätään ennen leiriä (ei ilmoittautumisessa)
    • Epilepsia ei estä leirille osallistumista, mutta jos kohtaukset painottuvat erityisesti yö aikoihin, suosittelemme kaikkien turvallisuuden takia päiväleiriläisenä osallistumista.
  • Lapsen tulee kyeätä toimimaan ryhmässä. Leirit ovat isoja (40-50 henkilöä), joten toisten kanssa tulee pystyä toimimaan ja majoittumaan samassa huoneessa.

LEIRIMAKSUISTA

• Leirin jälkeen huoltaja saa sähköpostiinsa maksulinkin, jonka kautta leiri maksetaan
  • Suvelan leireistä saa sisarusalennusta -25 %, lasten osallistuessa samalle leirille.
  • Leirimaksusta voi hakea huojennusta tai vapautusta taloudellisin perustein diakoniatyöltä, lisätietoja ja hakuohjeet nuorisotyöntekijöiltä
  • Hinnat ovat Oulun seurakuntayhtymän määrittämiä.
  • Peruutukset tulee tehdä mahdollisimman pian ennen leirin alkua
Kuva leirimaskotti nallesta

Nuorisotyönohjaaja