Haukiputaan seurakunta

Ajanvaraus taloudellisen avun hakemista varten:

Maanantaisin klo 9–11 soittamalla puh. 044 7310 232 tai käymällä seurakuntakeskuksen diakoniatoimistossa, os. Kirkkotie 10, Haukipudas

Sähköinen ajanvaraus Haukiputaan postinumeroalueille 90810-90860 osoitteessa https://asiointi.oulunseurakunnat.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Jos haluat keskustelu-apua tai ohjausta esim. muuttuneessa elämäntilanteessa, voit olla suoraan yhteydessä oman asuinalueen diakoniatyöntekijään:

diakoniatyöntekijä
90830 Haukipudas

Kiiminkijoen pohjoispuolen alue, erityisvastuu seurakunnan diakonisesta perhetyöstä ja kuulovammaistyöstä.

Diakoniatyöntekijä
90830 Haukipudas

Kellon alueen diakoniatyöntekijä, erityisvastuu seurakunnan vanhustyöstä ja omaishoitajatyöstä.

Diakoniatyöntekijä
90830 Haukipudas

Diakoniatiimin esimies, erityisvastuu diakonia vapaaehtoistoiminnasta ja seurakunnan näkövammaistyöstä.

projektityöntekijä, AVOT -hanke
vs. diakoniatyöntekijä