Päiväkerho ja pikkukoulu

Lapsia leikkimässä päiväkerhossa

Päiväkerhoihin voi kysyä vapaita paikkoja seurakunnista, katso yhteystiedot alla.

Seurakunnan päiväkerho on laadukasta varhaiskasvatustoimintaa

Päiväkerhossa on tilaa leikille, liikunnalle ja oppimiselle. Päiväkerhossa toimitaan lapsilähtöisesti huomioiden lapsiryhmän toiveet ja tarpeet. Kerhossa opitaan tärkeitä elämisen taitoja, saadaan ystäviä ja opetellaan hyviä tapoja ja toistemme kanssa toimimista.

Päiväkerhoissa pohjana on kristillinen arvomaailma, jossa hengellisyys nähdään osana lapsen kokonaisvaltaisuutta. Kirkkovuosi ja sen perinteet tulevat toiminnassa tutuiksi.  Tärkeää on lapsen etu ja lapsen oikeus hyvään lapsuuteen sekä aikuisen läsnäolo, syli ja turvallisuus. Toiminta on maksutonta.

Yhteystiedot seurakunnittain

Tuomiokirkkoseurakunta
Tea Hieta 050 520 7757
tea.hieta@evl.fi

Pikkukouluissa perhe käyttää kaupungin palvelusetelin. Pikkukoulu on osa Oulun kaupungin koordinoimaa varhaiskasvatusta. Tällä hetkellä Pikkukoulua on Oulun seurakunnista Kiimingin seurakunnassa.

Kuva: Sanna Krook / Kirkon kuvapankki