Opiskelijat ja oppilaitokset

Oppilaitostyöntekijät ovat läsnä oppilaitosten arjessa

Tunnetko tarvetta pohtia
- elämän suuria kysymyksiä
- ihmissuhteitasi
- maailman kriisien vaikutuksia elämässäsi

Kaipaatko
- luottamuksellista keskustelua
- sielunhoitoa tai rukousta
- yksityistä ehtoollista

Ota rohkeasti yhteyttä

Oulun yliopisto:
- Ari Savuoja, yliopistopastori, ari.savuoja(ä)evl.fi, p. 040 524 5919

Oamk Linnanmaa, OSAO, Diak, SDO, OPAO, International students:
- Kaija Siniluoto, kaija.siniluoto(ä)evl.fi, p. 040 574 7132

Oamk Linnanmaan kampus, OSAO Kaukovainion yksikkö, tekniikka & palvelut:
- Katariina Pitkänen, katariina.pitkanen(ä)evl.fi,  p. 050 386 8677

Oamk Kontinkankaan kampus, OSAO Kontinkangas, Diak, SDO, OPAO ja Oulun konservatorio:
- Jenni Siljander, jenni.siljander(ä)evl.fi, p. 044 316 1450

OSAO Haukiputaan yksikkö:
- Katri Haapakorva, katri.haapakorva(ä)evl.fi, p. 045 657 6122

Voit ottaa yhteyttä myös somessa yksityisviestillä!

Voit tavata meidät vaikka oppilaitoksesi käytävällä, kahvilassa, oppitunnilla, opettajainhuoneessa ja työhuoneessa kampuksella.

Päivystämme Jodelissa @kirkkokampuksella maanantaisin ja torstaisin klo 15-16 (lukukausien työviikkojen aikana).

Keskusteluapua kasvotusten ja netissä

Meidän kanssamme voit pohtia esimerkiksi ihmissuhteita ja elämän tarkoitusta. Keskustelut käydään aina sinun lähtökohdistasi ja vakaumuksestasi tai uskonnostasi riippumatta. Meitä sitoo kaikissa keskusteluissa vaitiolovelvollisuus.

Hyvinvointia ja yhteisöllisyyttä

Olemme mukana järjestämässä

• erilaisia teema- ja ryhmäkokoontumisia

• koulutuksia

• luentoja ja oppitunteja

• hyvinvointipäiviä

• ryhmäytyksiä

• lukuvuoden juhlia

Olemme mukana oppilaitosten kriisityössä ja järjestämme tarvittaessa oppilaitosten kanssa kriisi- ja sururyhmiä.

Palvelemme kaikkia opiskelijoita, opettajia ja muuta henkilökuntaa. Toimimme ammattioppilaitoksissa, ammattikorkeakouluissa ja yliopistossa. Opiskelijoille, oppilaitosten muulle väelle ja oppilaitoksille seurakuntien oppilaitostyöntekijäiden palvelut ovat maksuttomia.

Oulun ev.lut. seurakunnilla on kirjalliset yhteistyösopimukset Oulun yliopiston, Oulun ammattikorkeakoulun ja Oulun seudun ammattiopiston kanssa.

Tuemme hengellisyyttäsi

Kirkollisiin toimituksiin (kuten kaste, häät, kodinsiunaaminen) voit pyytää pappeja
Hiljainen huone, hiljentymistä ja rukousta varten:
- Linnanmaan kampuksella ​​​sali FY1042 (yliopiston puolella, Telluksen lähellä, J-käytävä)
- Kontinkankaalla lääketieteellisen tiedekunnan huone F104A, Aapistie 7
Puuroporinat maanantaisin klo 10.00-11.30 Pyhän Luukkaan kappelissa, Yliopistokastu 7, puuro tarjolla klo 10-11 (ei viikoilla 10, 12, 13 eikä 14.)

Järjestämme yhteistyössä oppilaitosten kanssa niiden kirkolliset tilaisuudet.

Oppilaitostyön tilaisuudet ja toiminta (muutokset mahdollisia, varmista somesta):

- Oulun yliopiston ja Oamkin yhteinen ekumeeninen pääsiäishartaus ti 26.3.2024 klo 14.30 Pyhän Luukkaan kappelissa, Yliopistokatu 7
- Opiskelijoiden ja nuorten aikuisten vappujuhla su 30.4.2024 klo 18.30 Raatin nuorisotalossa, Raatintie 7, vapaa pääsy
- Oulun yliopiston ja Oamkin uuden lukuvuoden avajaisten ekumeeninen jumalanpalvelus ma 9.9.2024 klo 13.30 Pyhän Luukkaan kappelissa, Yliopistokatu 7
- Kauneimmat Joululaulut Linnnamaan kampuksella tulossa joulukuussa 2024.
- Opiskelijoiden ja nuorten aikuisten joulujuhla pidetään joulukuussa 2024.
- Oulun yliopiston ja Oamkin yhteinen ekumeeninen jouluhartaus joulukuussa 2024  Pyhän Luukkaan kappelissa, Yliopistokatu 7

Jos tahdot tulla omilla lahjoillasi mukaan seurakunnan toimintaan, ota yhteyttä yllä (tai alla olevien linkkien kautta) näkyviin työntekijöihin!

Musiikki

Bänditoiminta

yA1

musiikkikoulu ja puhallinorkesterit

Partio

Muusta toiminnasta ks. tapahtumakalenteri ja/tai Rauhan TervehdysLinkki avautuu uudessa välilehdessä -lehden näköispainos

Olet tervetullut mukaan myös itsenäisten järjestöjen ja ryhmien toimintaan:

Amani-kuoro (Suomen Lähetysseura)Linkki avautuu uudessa välilehdessä
Oulun evankeliset opiskelijat (Oulun EO)Linkki avautuu uudessa välilehdessä
Oulun UusheräysLinkki avautuu uudessa välilehdessä
Oulun Rauhan SanaLinkki avautuu uudessa välilehdessä
Oulun ev.lut. Opiskelijalähetys (Oulun OPKO)Linkki avautuu uudessa välilehdessä
Henkireikä (Oulun lääketieteellisen killan harrasteryhmä)Linkki avautuu uudessa välilehdessä
Keidas-illat eli Sleyn ja Kansanlähetyksen nuoret aikuisetLinkki avautuu uudessa välilehdessä Oulussa
Changemaker OuluLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Järjestöjen ja Oulun ev.lut. seurakuntien välistä yhteistyötä koordinoi yliopistopastori Ari Savuoja.