Maahanmuuttajat

Tarjoamme tukea ensisijaisesti paperittomille maahanmuuttajille, turvapaikanhakijoille ja muille haavoittuvassa asemassa oleville. Palveluihimme kuuluvat mm. hätämajoitus ja ruoka-apu paperittomille. Tarjoamme asiakkaillemme myös turvallisen ja luotettavan yhteyden viranomaisiin.

Oulun ev.-lut. seurakunnat ovat sitoutuneet edistämään tasa-arvoa ja yhdenvertaisuutta. Olemme sitoutuneet vahvasti taistelemaan kunniaväkivaltaa ja ihmiskauppaa vastaan.

Tietoa kansainvälisten opiskelijoiden mahdollisuuksista.

Jos olet kiinnostunut kristinuskosta tai luterilaisesta kirkosta, voit olla yhteydessä myös oman alueesi seurakuntaan. Tiedot Oulun seurakunnista englanniksi.

Kansainvälistä työtä tekevän henkilökunnan yhteystiedot

Paperittomat maahanmuuttajat, turvapaikanhakijat ja muussa haavoittuvassa asemassa olevat:

• Kansainvälisentyön pastori Árpád Kovács, arpad.kovacs@evl.fi, puh. +358 40 524 2778
  • Kansainvälisentyön ja lähetyksenkoordinaattori Anneli Nieminen, anneli.nieminen@evl.fi, puh +358 40 5747 105

Kansainväliset opiskelijat:

• Kansainvälinen oppilaitosdiakoni Kaija Siniluoto, kaija.siniluoto@evl.fi, +358 40 5747 132
Kuvituskuva, kenkiä ringissä