Järjestämme erilaisia kerhoja, joissa leikitään, liikutaan, lauletaan, askarrellaan, hiljennytään yhdessä ja kokkikerhoissa kokkaillaan. Kerhoissa saat uusia ystäviä. Kerhot ovat ilmaisia, kokkikerhoihin täytyy kuitenkin ilmoittautua syksyllä. Kerhojen lisäksi silloin tällöin järjestämme toimintapäiviä, joissa on samankaltaisia sisältöjä.  Leirejä meillä on syys- ja kesälomalla. Niistä tiedotamme nettisivuilla ja koulun kautta jaamme tiedotteita, kuten myös kerhoista. Voimme nähdä myös kouluilla ja erilaisissa tapahtumissa, vaikka 10-synttäreillä helmikuussa. Niistä saat kutsun sinä vuonna kun täytät 10-vuotta. Toivottamamme kaikki Kiimingin, Ylikiimingin ja Yli-Iin alueilla asuvat alakoululaiset (ja leireille myös 7.-luokkalaiset) mukaan toimintaamme!

Mainostamme Rauhan tervehdyksessä ja jaamme koulussa tiedotteita. Facebookissa @Kiimingin seurakunta

Nuorisotyönohjaaja
Kiimingin seurakunta