Faktoja ja tilastoja
Oulun seurakuntayhtymä
Jäsenet*
Jäsentilastojen epävirallinen kooste 2020Linkki avautuu uudessa välilehdessä (pdf)
Jäsentilastojen epävirallinen kooste 2018Linkki avautuu uudessa välilehdessä (pdf)
Jäsentilastojen epävirallinen kooste 2017 (pdf)
Mikä on seurakuntayhtymä?
Oulun seurakuntayhtymän organisaatiokaavio 2020Linkki avautuu uudessa välilehdessä
Yhteisökuva
Kirkon tutkimuskeskus: Seurakuntien tunnettuuskysely 2018: OuluLinkki avautuu uudessa välilehdessä
Taloustutkimus Oy: Oulun ev.lut. seurakuntayhtymän yhteisökuvatutkimus 2012
Taloustutkimus: Seurakuntalaiset hyvin tyytyväisiä saamaansa palveluun (tutkimus 2010)
Väestömääriin ja kirkon jäsenyyteen liittyviä muutoksia aikaisemmilta vuosilta
Jäsentilastojen epävirallinen kooste 31.12.2017
Jäsentietojen vuositilasto 2015Linkki avautuu uudessa välilehdessä
Jäsentietojen vuositilasto 2014
Jäsentietojen vuositilasto 2013
Jäsentietojen vuositilasto 2012
Jäsentietojen vuositilasto 2011
Oulun kaupungin ja ev.lut. seurakuntien väkiluvun kehitys 1980 - 2011
Kirkosta eroaminen ja liittyminen
Kirkosta eronneet ja kirkkoon liittyneet 2013
Kirkkoon liittyneet ja kirkosta eronneet Oulun seurakunnissa 1980 - 2011
Kirkosta eronneiden osuus väkiluvusta 2011
Kirkosta eronneiden miesten/naisten %-osuudet seurakunnittain kaikista kirkosta eronneista
Avioliitot ja avioerot
Oulun ev.-lut. seurakuntien avioliitot ja avioerot vuosina 1980–2011
Piispantarkastukset
Oulun hiippakunnan piispantarkastusten materiaalit ovat hiippakunnan omalla sivulla.
Muuta
Meidän kirkko verkossa - sosiaalisen median suuntaviivoja >>
Sosiaalinen media on kirkon uusin toimintaympäristö, joka mahdollistaa viestinnän suuren joukon kanssa ja samalla henkilökohtaisen kontaktin yhden ihmisen kanssa. Sosiaalinen media on ihmisten kohtaamisen ja viestinnän paikka, jossa “iloitaan iloitsevien kanssa ja itketään itkevien kanssa.” (Room. 12:15)
Henkilöstöstrategia ja henkilöstöohjelma vuosille 2017–2022