Kirkon keskusteluapu

Kirkon keskusteluapu on sinua varten, joka kaipaat kuuntelijaa. Päivystäjät ovat kirkon vaitiolovelvollisia koulutettuja vapaaehtoisia sekä työntekijöitä. Keskusteluavun palveluiden pääperiaatteina ovat luottamuksellisuus, nimettömyys ja asiakkaan kunnioittaminen.

Palveleva puhelin p. 0400 22 11 80

Palveleva puhelin päivystää joka ilta klo 18-24. Operaattori veloittaa puhelusta liittymäsopimuksesi mukaisen hinnan (pvm/mpm). Puhelu sisältyy soittajilla tavallisimpiin operaattoreiden puhepaketteihin.

Palveleva chat Linkki avautuu uudessa välilehdessäon avoinna ma-pe klo 16-20. Keskustelu on kahdenkeskistä, ja käyttäjä näkyy chatissa anonyymisti.

Palveleva netti. Linkki avautuu uudessa välilehdessäViestiisi vastataan muutaman päivän kuluessa.

Palveleva kirje: Kirjoita kirje ja lähetä se osoitteella: Palveleva kirje, PL 210, 00131 Helsinki.
 Jos haluat vastauksen, liitä mukaan nimi- ja osoitetietosi.

Katso lisätietoja Kirkon keskusteluavusta.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Katkennut lyijykynä