Tervetuloa sporttiriparille!

Sporttiripari on Tuiran ja Karjasillan seurakuntien yhteistyössä järjestämä leiri, jonka talvikauden tapaamisissa on vaihtoehdot molempien seurakuntien rippikouluohjelmasta. Ryhmän yhteiset kokoontumiset ovat vaihtelevasti kummankin seurakunnan tiloissa. Tämän on tarkoitus samalla helpottaa kilpaurheilijoiden aikatauluja. Vastaavasti toivomme osallistujien huomioivan, että aloitustapaaminen sekä opetuspäivä viikkoa ennen konfirmaatiota ovat pakollisia ja erittäin tärkeitä rippikoulun suorittamisen kannalta, joten toivomme niiden menevän urheilutapahtumien edelle.

18.10. klo 17.30-19 Karjasillan kirkko, aloitustapaaminen ja leiri-info rippikoululaisille ja huoltajille

LEIRI 20.-26.10. Rokualla, lähtö ja paluu Karjasillan kirkolta
lähto pe klo 18.00 ja paluu to noin klo 13.15

vapaavalintainen juttu: la 4.11. Oulu-Gospel tapahtuma, bussikyyti Tuiran kirkolta ja paluu sinne, ilmoittautuminen Tiinalle (saat samalla kertaa merkit korttiin nuortentoiminnasta ja musiikista)

to 7.12. klo 18-19 Pyhän Andreaan kirkko, tutustuminen nuorteniltaan TAI to 8.2. klo 16.30-18 Tuiran kirkko, nuorisotyön tapahtuma

Nuorteniltamerkin voit hakea myös mistä tahansa Oulun seurakuntien nuortenillasta.

su 28.1. klo 10 Karjasillan kirkko, rippikoulusunnuntain messu TAI iltamessu Tuiran kirkossa minä tahansa sunnuntaina klo 18

la 10.2. klo 9-11 Karjasillan kirkko, lähetys- ja diakoniapäivä TAI ma 11.3. klo 16.30 tai klo 18.30 Tuiran kirkko, lähetys- ja diakoniapäivä

PAKOLLINEN OPETUSPÄIVÄ: su 10.3. klo 11-16 Pyhän Tuomaan kirkko, messu, kanttorin tunti, rippikoulun viimeiset jutut ja konfirmaation valmistelu ja harjoittelu (päivän aikana lämmin ruoka) RIPPIKOULUKORTIN PALAUTUS

su 17.3. klo10 valokuvaus ennen konfirmaatiota

klo 12 konfirmaatio Pyhän Tuomaan kirkossa kirkossa

Ota yhteyttä

Seurakuntapastori, Karjasilta-Kaukovainio aluetyö. Karjasillan rippikouluvastaava.
Karjasillan seurakunta
Kotkantie 3B1, 2. krs