Oulunsalon seurakunnan perheiden kerhot kaudella 2023-2024

Oulunsalon seurakunnan perheiden kerhoissa leikitään, lauletaan, kahvitellaan, hiljennytään ja vietetään aikaa yhdessä. Mukaan voit tulla koska tahansa.

Pitkäkankaan perhekahvila tiistaisin, Pitkäkankaan koulun iltapäiväkerhontilassa (Opintie 6), ovi L3 klo 9.30-11. (Kevätkausi alkaa viikolla 3). Yhteistyössä kaupungin varhaiskasvatuksen kanssa. Seurakunnalta vastuuhenkilönä Inkeri.

Perheilta, maanantaisin, Salonpään Kylätalolla (Helasentie 13), klo 18-20, lisätietoja kirsi.jarvelin@evl.fi

Perheilta, tiistaisin, Vattukujan toimitalon kerhotilassa, klo 18-20, lisätietoja kirsi.jarvelin@evl.fi

Perhekerho, torstaisin Toimitalolla, päiväkerhotilassa klo 9.30-11.30. (Kevätkausi alkaa viikolla 3), kaikille avoin muskari torstaisin Yläsalissa klo 9.30-10.00 Lisätietoja perhekerhosta inkeri.santaniemi@evl.fi ja muskarista anna-kaisa.pitkanene@evl.fi

Perhepäivähoitajien ja lasten parkkikerho Toimitalolla (alakerran monitoimitilassa) torstaisin klo 9-10.30. (ohjaajana Anne-Mari sp. anne-mari.koivu@evl.fi, p. 044 745 3869) (Kevätkausi alkaa viikolla 3)