Seurakunta tarjoaa apua

Diakonian ajanvaraus

taloudellisen avun hakemista varten
maanantaisin klo 9-11 soittamalla puh. 044 7310 232 tai käymällä paikanpäällä seurakuntakeskuksessa, os. Kirkkotie 10.

Ruoka-apua Prikka kiertoon -hankkeen kautta

Mikäli tarvitset ruoka-apua, ota yhteyttä päivystysnumeroon maanantaina klo 9-11 puh. 044 7310 232 tai käymällä paikanpäällä seurakuntakeskuksessa, os. Kirkkotie 10 tai laitamalla sähköpostia osoitteeseen haukipudas.diakonia@evl.fi.
Ruoka-avun hakemista varten sovitaan aika.
Prikka kiertoon -hankkeen kautta saamme jaettavaksi hävikkiruokaa.

Keskusteluapua

Mikäli tarvitset keskusteluapua tai tukea avun löytämisessä, tai olet kiinnostunut olemaan vapaaehtoisena seurakunnan työssä, ole yhteydessä oman asuinalueen työntekijään:

Johanna Juntunen, tiimiesihenkilö, puh. 045 1393 993
Minna Similä, seurakunnan pohjoiset alueet, puh. 040 8668 319
Sari Lukka, Kellon alue, puh. 040 5898 362
Jonna Ollakka, Haukiputaan keskustan alue, puh. 040 5819 316

Aamupuuro-Akatemia 8.1.2024 alkaen

Kaikille avoin Aamupuuro-Akatemia maanantaisin klo 10 Haukiputaan seurakuntakeskuksessa, Kirkkotie 10.
Tuttuun tapaan Puttaan Martat valmistavat aamiaisen, joka on tarjolla aamurukouksen jälkeen klo 11 saakka. Aamiainen on maksuton. Halutessaan voi antaa lahjoituksen toiminnan tukemiseen. Lahjoituksilla rahoitetaa5n Aamupuuro-Akatemian kummikohdetta, joka on lasten koulunkäynnin tukemista Kolumbiassa sekä tuetaan aamupuuro-toimintaa.

klo 10 aamurukous
10.15-11 aamiainen (puuro, voileivät, kahvi ja pulla)
11-12 päivän aihe

Omaishoitajien vertaistukiryhmä

Tapaamiset Haukiputaan seurakuntakeskuksessa (Kirkkotie 10) kerran kuukaudessa tiistaisin klo 11-12.30
Lisätietoja Sari Lukalta, puh. 040 5898 362

Sururyhmä

Seuraava sururyhmä alkaa marraskuussa 2024.

Kirkolliset toimitukset

Haukiputaan seurakunta kulkee mukana elämäsi taitekohdissa. Erityiset juhlahetket jäsentävät elämäämme. Niihin liittyy paljon tunteita. Kirkollisia toimituksia ovat kaste, konfirmaatio, avioliittoon vihkiminen ja avioliiton siunaaminen, hautaan siunaaminen ja kodin siunaaminen. Seurakuntamme palvelee myös muiden perhejuhlien järjestämisessä, oli sitten kyseessä syntymäpäivät tai vaikkapa avioliittoon vihkimisen muistopäivä. Lisää tietoa toimituksista löytyy Perhejuhlat ja hautajaiset -otsikon altaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.