Oulun tuomiokirkon krypta ja kesäkahvila Cafe Krypta

Cafe kryptan pihakahvila.

083161401 Kirkkoherranvirasto ma klo 9-16, ti-pe klo 9-14

60

Cafe Krypta (Vanha pappila, Asemakatu 6) avoinna 12.6.-4.8.2023 ma-to klo 10-18.

Oulun tuomiokirkon kellaritiloissa sijaitseva krypta on seurakuntalaisten käytettävissä kirkollisia toimituksia varten. Kesäisin tilassa toimii kesäkahvila Cafe Krypta.

Tuomiokirkon remontin vuoksi Cafe Kryptan toiminta on kesällä 2023 Vanhassa pappilassa Asemakadulla.

Kesäkahvila Cafe Krypta

Kryptan tiloissa ja pihalla kirkkotarhassa toimii kesäaikana kesäkahvila Cafe Krypta. Tuomiokirkon remontin vuoksi Cafe Krypta on kesällä 2023 Vanhassa pappilassa, Asemakatu 6.

Kahvila on avoinna 12.6.-4.8.2023 ma-to 10-18.  Perjantaisin toimitetaan pullapyörällä leivonnaisia asiakkaille. Pullapyörällä toimitettavat tilaukset tehdään torstain puoleenpäivään mennessä joko kahvilasta tai puhelinnumerosta 046 964 0200.

Kahvilassa on tarjolla edulliseen hintaan kahvia, teetä ja tuoreita leivonnaisia.  Makeat ja suolaiset herkut valmistetaan paikan päällä oman henkilökunnan voimin.

Kryptassa toimii myös pieni käsityöpuoti, josta voi tehdä ostoksia vaikkapa tuliaisiksi. Cafe Kryptan lahjatuotteet, kuten saippuat, t-paidat ja korut ovat tänä vuonna myytävänä Oulun torilla. Kahvilan ja tuotteiden myyntituotto menee lähetystyölle.

Pyörätuolilla pääsee kryptaan vaativaa pyörätuolireittiä pitkin. Vanhaan pappilaan on pyörätuolilla kulku invahissillä.

Tiedustelut ja varaukset:

083161401 Oulun tuomiokirkkoseurakunnan kirkkoherranvirasto, ma klo 9-16, ti-pe klo 9-14.

Sydäniskuri Sydäniskuri
Esteetön kulku Esteetön kulku
Näkövammaiset huomioitu Näkövammaiset huomioitu
Pysäköintipaikka liikuntaesteisille Pysäköintipaikka liikuntaesteisille
Turvallinen tila Turvallinen tila
wc wc
Pöytiä ja tuoleja
Tuoleja riveissä
Valkokangas
Fläppitaulu
Piano/flyygeli
Kastemalja
Catering/ostopalvelu
Vahtimestari paikalla
Omatoiminen tilaisuus

Raamattuvisa, vetäjänä Mikko Hakkarainen

Kryptassa tapahtuu: Raamattuvisa Mikko Hakkaraisen johdolla. Tule mukaan oppimaan uutta!

Raamattuvisa, vetäjänä Mikko Hakkarainen