Avoimet ovet

Aina ei kaipaa mitään erityistä ohjelmaa tai valmiiksi tarjottua sisältöä. Avoinna oleva kirkko, kahvila tai muu kokoontumispaikka tarjoaa mahdollisuuden pysähtyä hetkeksi.

Löydä sopivaa tekemistä tapahtumakalenterista.

Kiimingin seurakunnan Jäälin juttunurkka

Juttunurkka on avoin kokoontumispaikka kaikenikäisille maanantaisin klo 10–12 Jäälin Kappelilla os. Rivitie 9. Kahvikupposen ääressä voit lukea päivän lehdet, jutella ajankohtaisista asioista. Tule käymään kaffilla! Lisätietoja Jaana Kontiolta, p. 040 5793 248.

Pyhän Luukkaan kappelin Puuroporinat

Tervetuloa yhteiseen aamupalapöytään Luukkaan kappelin takkahuoneeseen maanantaisin klo 10-11.30. Tule tapaamaan muita ja juttelemaan ajankohtaisista aiheista. Puuroa on tarjolla klo 10-11. Kevään ensimmäiset puuroporinat on 15.1.2024.

Hiuskan avoimet ovet

Torstaista perjantaihin klo 12-15.30

Paraatikatu 8, Hiukkavaaran ostoskeskuksen yhteydessä

Oulujoen seurakunnan uudessa toimitilassa Hiuskassa avoimet ovet kaikkien yhteiseksi olohuoneeksi.

Voit piipahtaa paikalle hetkeksi hengähtämään, lukemaan lehteä, kohtaamaan toisia tai vaikkapa nappaamaan kupin kahvia.

Avoimien ovien aikana tilaan saa vapaasti käydä tutustumassa. Lisäksi avoimien ovien sisällä järjestetään satunnaisia tapahtumia.

Tervetuloa!

Kansainvälinen kahvila

Tuiran seurakunta järjestää kaikille avointa kansainvälistä kahvilaa keskiviikkoiltaisin klo 17–19. Tuiran seurakuntakeskuksessa (Myllytie 5, Sisäänkäynti ensimmäisestä ovesta parkkipaikanpuolelta). Voit tulla ja lähteä klo 17–19 välillä oman aikataulun mukaisesti. Voit tulla yksin tai yhdessä koko perheen tai ystäviesi kanssa. Kahvilassa on tarjolla kahvia, teetä ja pientä purtavaa. Ohjelma rakentuu mm yhdessäolon, pelailun ja suomen kielen opiskelun ympärille.

The parish of Tuira organizes an international cafe open to everyone on Wednesday evenings from 17:00 to 19:00. In the parish center of Tuira (Myllytie 5, Entrance from the first door on the parking lot side). You can come and go between 17:00 and 19:00 according to your own schedule. You can come alone or with the whole family or friends. Coffee, tea and snacks are available in the cafe. The program is structured around being together, playing games and studying the Finnish language.

Kohtaamispaikka Myllytupa

Keskiviikkoisin klo 10-14

Myllyojan seurakuntatalo, Koivumaantie 2

Kohtaamispaikka Myllyojan seurakuntatalolla on jokaista ihmistä varten. Voit tulla koko ajaksi tai piipahtamaan ja viettämään aikaa. Paikalla on vapaaehtoisia seurakuntalaisia.

Kevätkauden aloitus 17.1.

Hintan tulet

PIipahda Hintan tulille perjantaiaamuisin kerran kuukaudessa, jolloin Hintan pihan grillikatoksessa sytytetään lämmittävä ja tunnelmallinen nuotiotuli.
Kipinämikkoina ja maijoina toimivat Oulujoen seurakunnan työntekijät.

Aamuissa on enimmäkseen omaehtoista ja vapaata tekemistä, nauttien vuodenaikojen vaihtelun suomista mahdollisuuksista.

Leikkipihalla on hiekkalaatikkoleluja lapsille, keinut, liukumäki ja pelivälineitä. Huonon sään tullen käytössä on liikuntasali.

Tarjolla on maksutta kahvia ja mehua, mahdollista on myös paistaa makkaraa, tai tuoda tullessa omat eväät.

Kevään tulistelupäivät: 2.2., 1.3., 5.4 ja 3.5. klo 10-12.