Kesä 8 rippikoulun ohjelma

To 11.1.2024 klo 18–19.00     Ensimmäinen kokoontuminen (nuoret ja huoltajat), Pateniemenrannan seurakuntakoti Ankkuri (Pateniemenranta 3)

La 24.02 klo 13–15                   Messuopetus ja messutehtävien jako, Pateniemenrannan seurakuntakoti Ankkuri (Pateniemenranta 3)

Su 25.02.2024 klo 12               Messu, Pateniemenrannan seurakuntakoti Ankkuri (Pateniemenranta 3), yhdessä nuorten kanssa

Pe 15.3. klo 18.30–20              Diakonia- ja lähetystapahtuma, Tuiran kirkko (Myllytie 5)

Ma 15.4.2024 klo 18.30–20   Nuorisotyön tutustuminen, Tuiran kirkko (Myllytie 5)

Ke 29.5. klo 17.30                    Leiri-info rippikoululaisille ja huoltajille, Pateniemenrannan seurakuntakoti Ankkuri (Pateniemenranta 3)

Pe 12.7. klo 10–16                   Orientaatiopäivä leiriläisille (sis.ruokailun), Tuiran kirkon nuorisotila ja Suvanto-sali (Myllytie 5, ovi A)

Su 14.7.-Pe 19.7.                      Rippileiri Rokuan leirikeskuksessa

La 20.7. klo 10–12                    Konfirmaatioharjoitus ja valokuvaus, Tuiran kirkko (Myllytie 5)

Su 21.7. klo 10 ja 13                Konfirmaatio Tuiran kirkko (Myllytie 5)

Rippikoulukortti:

Kerää rippikoulukorttiisi merkinnät leiri-infoon (ke 29.5.) mennessä. Yhden jumalanpalvelusleiman saat ryhmän yhteisestä messusta 25.2., joten omatoimisesti kerättäväksi jää kolme merkintää, joista yksi voi olla esim. konsertti tai muu seurakunnan tilaisuus. Seurakuntien tapahtumat löydät tästä linkistä.

Palvelutehtävä:

Kristittyjen erityinen tehtävä tässä maailmassa on auttaa ja palvella toisia. Rippikouluun kuuluu myös kevään aikana tehtävä pieni avustus/palvelutehtävä, joka voi olla esim. vanhuksen luona käynti, pihatyöt, lemmikin hoito tms. Tehtävän suorittamisesta kirjataan, mikä tehtävä on tehty. Pyydä merkintä huoltajalta toteutuneesta palvelutehtävästä rippikoulukorttiin.

Poissaolot:

Jos et pääse johonkin kokoontumiseen, ota yhteyttä Mattiin tai Soiliin. Etsimme sinulle korvaavan tavan hoitaa kokoontuminen.

Muuta:

Jos rippikoululaista ei ole kastettu ja hän haluaa tulla kastetuksi ja konfirmoiduksi, ota yhteyttä hyvissä ajoin ennen rippileiriä Soiliin.

Mikäli sinulla on kysyttävää rippikoulusta, ole rohkeasti yhteydessä! J

Seurakuntapastori
Tuiran seurakunta