Viisi nuorta.

Nuori, olet tervetullut mukaan!

Seurakunnassa on paljon toimintaa nuorille. Olet tervetullut mukaan toimintaan! Rippikoulussa tutustut seurakuntaan, ja voit osallistua vaikkapa nuorteniltoihin, nuorten messuihin, bänditoimintaan, vapaehtoistoimintaan tai kouluttautua kerhonojaajaksi tai isoseksi. Mikä sinua kiinnostaa?

Toimintaa seurakunnissa

Haukiputaan seurakunta

Perjantaisin kello 18.00–21.00 nuortenilta Wirkkulassa. Tervetuloa nuorteniltaan pelaamaan, olemaan, juttelemaan ja hiljentymään hartauteen.

Nuorten bändi harjoittelee torstaisin klo 17.00 Wirkkulassa. Lisätiedot ja ilmoittautumiset Katri Haapakorvalle p. 045 657 6122.

Isostoiminta uusille isosille alkaa syyskuussa 2024. Ilmoittaudu mukaan tästäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.  Saat tarkemman tiedon ensimmmäisestä kokoontumsesta koulujen alettua. Lisätiedot Sanna Tervo 040-7451469.

Karjasillan seurakunta

Karjasillan seurakunnan nuorisokasvatuksen eri toiminnoista löytyy lisätietoa nuorten omilta nettisivuilta

Kiimingin seurakunta

Torstaisin kello 18–20 Nuorten musaryhmä rippikoulun käyneille nuorille Jäälin kappelin nuortentilassa (ei hiihtolomalla).

Perjantaina 6.10., 3.11. ja 1.12. kello 18.00–22 Nuorten Yökahvila Jäälin kappelissa.

Perjantaina 22.9., 20.10., 17.11. klo 18 – 22 Nuorten Yökahvila Kiimingin kirkkopirtillä.

Lisäksi Nuorten kauneimmat joululaulut messu 8.12. Kiimingin kirkossa

Oulujoen seurakunta

Oulujoen seurakunnan nuorten toiminnasta lisätietoja löydät täältä.

Oulunsalon seurakunta

Perjataisin on Nuorten avoimet seurakunnan Toimitalolla klo 17-20, sieltä löydät Sannan ja Tuomaksen, kahvia ja juttuseuraa.

Torstaisin löydät koulupäivystäjän Pitkäkankaan yläasteelta pitkällä välkällä klo 11.20 -12.00. Nykäse hihasta!

Tiistaisin avoimet ovet (5-7 luokkalaisille) seurakunnan Toimitalolla klo 15 -17. Kirsi tarjoo pientä purtavaa ja mukavaa yhdessäoloa!

Torstaisin liikuntakerho nuorille Pitkäkankaan koulun liikuntasalissa klo 16-17. Pelataan yhdessä.

Torstaisin koulupäivystys Oulunsalon lukiolla klo 10:30-12. (14.4. alkaen) Voit tulla juomaan jälkiruokakahvit ja kertomaan kuulumiset.

HOX! Pitkäkankaan Repun toiminta on siis muuttanut seurakunnan Toimitalolle, kirkon viereen, osoitteeseen Vattukuja 2. Tervetuloa!

Lisätietoa seurakunnan sivuilta ja IG:sta @osalonisotnuoret

Oulun tuomiokirkkoseurakunta

Perjantaisin kello 17.0021.00 NuorisoKahvila Kivijalka Vanhassa pappilassa. Runsaasti pöytä- ja lautapelejä, elokuvia, musiikkia, hyvää seuraa sekä apua ja tukea elämään. Maksuton kahvi ja purtavaa. Teemailtoja kuukausittain. Ohjaajilta apua ja tukea elämään. Paikalla aina erityisnuorisotyöntekijä. Saat tarvittaessa illasta rippikoulumerkinnän.

Tuiran seurakunta

Alla olevasta linkistä löydät Tuiran seurakunnan nuorisotyön viikkotoiminnan, tapahtuma- ja leiritiedot sekä työntekijöiden yhteystiedot. Tervetuloa mukaan!

Tuiran seurakunnan nuorten omat sivut

Tarvitsetko keskusteluapua?

Kirkon Walk in -terapia on on suunnattu 16–29-vuotiaille, ja sen tarkoitus on antaa apua mielen hyvinvoinnin tueksi. Oulussa Walk in -terapiaa on tarjolla Nuortenkahvila Kivijalassa (Isokatu 17, käynti sisäpihalta). Lue lisää Walk in -terapiasta Oulussa.