Karjasillan seurakunnan pyhäkoulut

Sunnuntaisin -

MessuPyhis kello 10 Kastellin kirkko 14.1. - 5.5. Perhemessusunnuntaina ei ole pyhäkoulua.

PyhisRastit kello 14 - 16  Lämsänjärven kaupunkileirikeskus

2.4., 24.3., 21.4., ja 5.5.

Luvassa mukavaa yhdessätekemistä toiminnallisen rastiradan tiimoilta ja tarjolla lämmintä mehua ja pientä makeaa. Lisäksi lapsille jaossa yllätyspussi.

Seuratkaa ilmoittelua myös tämän sivun lisäksi: oulun seurakuntien- nettisivujen tapahtumakalenteri, facebook: Karjasillan seurakunnan varhaiskasvatus, Instagram: Karjasillan varhaiskasvatus

Vinkkinä NettiPyhis, joka löytyy näiltä oulun seurakuntien nettisivuilta sekä muskarikirkkonen karjasillan seurakunnan You Tube - kanavalla, joka ilmestyy kerran viikossa ja Oulun seurakuntayhtymän yhteinen Pikkukirkkonen Kirkko Oulussa- YouTube- kanavalla.

Lisäksi Kotipyhispaketti saatavana kolme kertaa kevään aikana. Aiheena kirkon symboolit ja Jeesus 12- vuotiaana temppelissä, pääsiäinen ja helluntai.

Lisätietoja perhetoiminnan ohjaaja Mari Jääskeläinen  mari.jaaskelainen@evl.fi  puh. 040 5747 109