Yli-Iin Kajastus-kuoro

Kenelle ja milloin: Kirkkokuoro on tarkoitettu laulutaitoisille naisille ja miehille, kuoro toimii sekakuorona. Kuoro harjoittelee torstaisin klo 19. Harjoittelu on Yli-Iin kirkossa.

Tavoite, ohjelmisto ja muuta tietoa kuorosta: Kuorolla on oma paikkansa ja tehtävänsä seurakuntatyössä. Laulun lahjalla voi palvella seurakuntaa, saada kuorosta antoisan ja virkistävän harrastuksen sekä kokea laulajajoukkona yhteyttä. Ohjelmistossa on pääasiassa 3-äänisiä helpohkoja hengellisiä kuorolauluja. Mukana on myös muutama vaativampi haaste. Välillä taas lauletaan yksiäänisiäkin säestyksellisiä lauluja.

Esiintymiset: Kuoro osallistuu jumalanpalveluksiin ja juhlapyhät ovat etusijalla. Virsitilaisuuksissa ja muissa seurakunnan musiikkitilaisuuksissa kuoro on mukana, samoin kuin erilaisissa seurakunnassa järjestettävissä juhlissa. Laitosvierailut ja retket kuuluvat kuoron vuosittaiseen ohjelmaan.

Johtaja ja yhteyshenkilö: Sari Wallin p. 0400 839 461.