Istahda leirinuotiolle Karjasillan kirkkoherranvaalien ehdokkaiden seuraan!

Karjasillan seurakunnassa on tulossa kirkkoherranvaalit 8.10. Ehdolla ovat Oulunsalon kirkkoherra Petri Satomaa, Haukiputaan kirkkoherra Jaakko Tuisku ja Suomen Punaisen Ristin Oulun piirin toiminnanjohtaja Miia Seppänen. Tervetuloa Lämsänjärven kaupunkileirikeskuksen pihapiiriin leirinuotiolle yhdessä ehdolla olevien kanssa!

Tapahtuman juliste, jossa paikka, päivämäärä ja kellonaika.

Leirinuotiolla syvällisiä keskusteluja

– Nyt tarjoamme mahdollisuuden tutustua kirkkoherranvaalien ehdokkaisiin aivan uudella tavalla, kun saamme istahtaa heidän kanssaan leirinuotiolle. Paistamme makkaraa ja laulamme muutaman ehdokkaille rakkaimman riparilaulun. Laulujen lomassa voimme jututtaa ehdokkaita ja he pääsevät kertomaan ajatuksistaan seurakunnan kehittämiseen liittyen. Yhteiselle keskustelulle varataan aikaa, seurakuntayhtymän viestintäjohtaja Harriet Urponen sanoo.

– Tervetuloa Lämsänjärven kaupunkileirikeskuksen pihapiiriin leirinuotiolle yhdessä ehdolla olevien, Petri Satomaan, Jaakko Tuiskun ja Miia Seppäsen, kanssa! Jos olet joskus kaivannut rippileirin leirinuotiolle, tämä on hyvä tilaisuus palata noihin muistoihin.

Tapahtumainfo:

Keskiviikko 6.9. klo 18 Lämsänjärven kaupunkileirikeskuksen pihapiirissä, sateen sattuessa sisällä. Leirikeskuksen osoite Hiihtomajantie 2, 90230 Oulu.

Ehdokkaiden vaalisivut:

www.oulunseurakunnat.fi/petrisatomaa Linkki avautuu uudessa välilehdessä

www.oulunseurakunnat.fi/jaakkotuiskuLinkki avautuu uudessa välilehdessä

www.oulunseurakunnat.fi/miiaseppanenLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Tapahtuman järjestää Oulun seurakuntayhtymä ja Karjasillan seurakunta, tilaisuuden juontaa viestintäjohtaja Harriet Urponen.

Laulujen säestys tapahtuu riparityyliin yhdessä, osallistujat voivat ottaa oman akustisen soittimen ja pilkkijakkaran mukaan.

Yhteistyökumppanina Knuutilankankaan uusi K-Supermarket.

***

Karjasillan kirkkoherranvaalisivusto: www.oulunseurakunnat.fi/vaalitLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Vaalissa äänioikeutettuja ovat Karjasillan seurakunnan täysi-ikäiset jäsenet. Seurakunnan alue on laaja, siihen kuuluu Karjasillan lisäksi Hiironen, Höyhtyä, Iinatti, Kaakkuri, Kastelli, Kaukovainio, Kiviniemi, Knuutilankangas, Kontinkangas, Lintula, Maikkula, Metsokangas, Mäntylä, Nokela, Oulunsuu, Peltola, Perävainio ja Värttö. Äänioikeutettuja täysi-ikäisiä seurakunnan jäseniä on n. 24 500.

Tulossa myös vaalipaneeli ti 26.9. Linkki avautuu uudessa välilehdessä(linkki johtaa Vaalipaneelin tapahtumasivulle).

Lisätietoja ja tapahtuman juontaja

Harriet Urponen