Haukiputaan kirkkoherranvaalin vaalipaneeli

ma 6.5. klo 18.00
Kuvassa kirkkoherraehdokkaat Lauri Kujala ja Salla Autere.

Haukiputaan seurakuntakeskus

Tässä vaalipaneelissa valokeilaan pääsevät Haukiputaan seurakunnan kirkkoherranvaaleissa ehdolla olevat Lauri Kujala ja Salla Autere.

Haukiputaan seurakunnan täysi-ikäiset jäsenet pääsevät äänestämään uuden kirkkoherran su 19.5. Ennakkoäänestys on 13.-17.5.

Nyt seurakuntalaisilla on mahdollisuus vaikuttaa seurakunnan tulevaistuuteen ja päästä äänestämään seurakunnalle johtaja.

Tervetuloa kuulemaan Haukiputaan seurakunnan kirkkoherranvaaliehdokkaiden ajatuksia seurakunnasta ja sen johtamisesta sekä kirkkoherran työstä.

Tilaisuudessa esiintyy myös Haukiputaan Kirkon Kamarikuoro, johtajanaan Hannu Niemelä

Vapaa pääsy ja kahvitarjoilu!

Tilaisuuden juontavat Kati Jurkko ja Pekka Takkula.

Haluatko ehdottaa kysymystä vaalipaneeliin? Voit tehdä sen täällä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä (Webropol)

Lisätietoa Haukiputaan vaaleista: www.oulunseurakunnat.fi/vaalit

Haukiputaan seurakunta, Oulun seurakuntayhtymä