Lasten ja perheiden joulupolku-tapahtumat

Oulunsalon kirkon ympäristössä järjestetään perjantaina 8.12. lasten ja perheiden joulupolku-tapahtuma, joka tarjoaa jouluista ohjelmaa ja kohtaamisia kello 16–19. Joulupolun varrella voi kohdata ihastuttavia eläinvieraita, jotka tuovat hymyn niin lasten kuin aikuistenkin kasvoille. Kirkossa pääsee tunnelmoimaan lasten kauneimpien joululaulujen parissa kello 16.30 ja 17.30. Oulujoen kirkon perinteinen Joulupolku tarjoaa toisenlaisen elämyksen joulun ihmettä etsiville. Polku on avoinna päiväsaikaan 3.12. alkaen aina loppiaiseen 6.1. saakka. Tämä vuoden teema keskittyy joulun ihmeen etsimiseen, ja tarina avautuu lyhyiden ja suloisten videoklippien muodossa, joita voi seurata QR-koodien takaa.

Kynttilöistä tehty polku pimeässä, taustalla on kirkko.

Joulupoluilla on tarjolla joulun tunnelmaa erityisesti lapsiperheille.

Oulun seudulla joulun odotus saa ihastuttavan lisän kahdessa tunnelmallisessa tapahtumassa, jotka kutsuvat erityisesti lapset ja perheet osallistumaan joulun odotukseen.

Oulunsalon kirkon ympäristössä järjestetään perjantaina 8.12. lasten ja perheiden joulupolku-tapahtuma, joka tarjoaa jouluista ohjelmaa ja kohtaamisia kello 16–19. Joulupolun varrella voi kohdata ihastuttavia eläinvieraita, jotka tuovat hymyn niin lasten kuin aikuistenkin kasvoille. Kirkossa pääsee tunnelmoimaan lasten kauneimpien joululaulujen parissa kello 16.30 ja 17.30. Lämmin glögi- ja makkaratarjoilu viimeistelee tunnelman. Tämä jouluinen seikkailu on avoin kaikille, ja tapahtumapaikalle voi saapua ja lähteä oman aikataulun mukaisesti.

Jokainen, joka haluaa lähteä joulumatkalle kohti ihmettä, voi kiertää polun Oulujoen kirkon kauniissa ympäristössä. Pienet lyhdyt, jotka enkelit ovat sijoittaneet polun varrelle, ohjaavat kulkijaa kohti joulua. Tarinan seuraaminen vaatii oman älylaitteen, ja riittää, kun puhelimessa on QR-koodin avaava sovellus.

Vaikka tarina on suunnattu erityisesti lapsiperheille, jokainen, joka kaipaa hetken rauhaa ja joulun tunnelmaa, voi osallistua lumoavaan polkuun. Joulupolku tarjoaa mahdollisuuden pysähtyä hetkeksi arjen kiireiden keskellä ja virittäytyä joulun taikaan kauniissa kirkkopuistikossa.

Tule kokemaan jouluinen lumous ja yhteinen ilo joulutapahtumissa, jotka tuovat valoa ja lämpöä pimeään talveen!

Fri Dec 01 09:21:00 EET 2023