Jo yli 2000 äänestänyt kirkkoherran vaalissa Karjasillalla

Neljännen päivän jälkeen on 2116 henkilöä äänestänyt Karjasillan kirkkoherran vaalissa.

Keskiviikkoon mennessä äänestäneitä oli 1542, torstaina 5.10. kävi 574 äänestäjää vaaliuurnilla. Karjasillan seurakunnassa on lähes 25 000 äänioikeutettua.

Kuvassa leimataan äänestyslipuketta. Kuva: Hannu Joki-Luomala

Kuva: Hannu Joki-Luomala

Ehdolla Karjasillan seurakunnan kirkkoherraksi ovat Oulunsalon seurakunnan kirkkoherra Petri Satomaa, Haukiputaan seurakunnan kirkkoherra Jaakko Tuisku ja Suomen Punaisen Ristin Oulun piirin toiminnanjohtaja Miia Seppänen. Seurakunta äänestää heistä itselleen kirkkoherran suoralla kansanvaalilla.

Ennakkoon äänestäminen on vielä mahdollista perjantaina 6.10. Karjasillan kirkossa klo 9–18. Varsinaisena vaalipäivänä sunnuntaina 8. lokakuuta äänestys on Karjasillan kirkossa kello 11–20.

Äänioikeus on täysi-ikäisellä Karjasillan seurakunnan jäsenellä.

Lisää tietoa vaaleista: www.oulunseurakunnat.fi/vaalitLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Harriet Urponen
Harriet Urponen