Karjasillan seurakunnan kirkkoherranvirasto muuttaa Kaukovainiolle

Karjasillan seurakunnan kirkkoherranvirasto muuttaa väistötiloihin Kaukovainiolle 4.9.2023 alkaen.

Karjasillan seurakunnan kirkkoherranvirasto muuttaa väistötiloihin maanantaina 4.9. alkaen Kaukovainiolle osoitteeseen Kotkantie 3B. Kirkkoherranvirasto Nokelantie 39 -osoitteessa on suljettuna perjantaina 1.9. muuton takia.

Kirkkoherranvirasto on auki ma klo 9-16, ti-pe klo 9-14. Päivystävä pappi on tavattavissa Kotkantie 3B:ssa ma-ti ja to-pe klo 10-14.

Nykyisessä virastorakennuksessa on havaittu sisäilmaongelmia. Karjasillan kirkko ja seurakuntasalit ovat käytettävissä kuten aiemminkin.

Kirkkoherranviraston rakennuksessa toimineille ryhmille järjestetään tilat ryhmäkohtaisesti seurakunnan muihin tiloihin.

Fri Aug 18 14:30:04 EEST 2023