Haukiputaan seurakunnan muualla rippikoulun käyvät 2024

Ilmoittautuminen

Vuonna 2024 rippikouluun voivat ilmoittautua vuonna 2009 syntyneet nuoret. Jos olet menossa rippikouluun muualle kuin kotiseurakuntaasi, sinun pitää ilmoittautua myös omaan kotiseurakuntaan. Haukiputaalaiset nuoret ilmoittautuvat siis Haukiputaan seurakuntaan.

Jos et ole ilmoittautunut vielä seurakuntaan, ole yhteydessä Elisa Heikkiseen tai Jussi Rinta-Jouppiin (yhteystiedot tällä sivulla).

Ilmoittautumisen jälkeen saat rippikoulukortin, ohjeet sen käyttöön ja Raamatun.

Kotiseurakuntaan tutustuminen

Kotiseurakuntajaksoon kuuluu 4 eri tilaisuutta ja niiden lisäksi 5 itsenäisesti käytävää tilaisuutta. Saat näistä lisätietoa aloitustilaisuudessa tai ilmoittautumisen jälkeen.

Aikataulu

Muualla rippikoulun käyvien ryhmä on suuri ja ryhmä on jaettu A ja B ryhmään. Kun olet ilmoittautumisesta sopinut ja sen tehnyt, saat tietoon kumpaan ryhmään kuulut. Päivämäärät tapaamisille ovat kaikille samat, mutta lähimmäisen päivässä ryhmä jaetaan näihin A- ja B- ryhmiin.

Ryhmän aloitustilaisuus to 9.11. klo 17 Haukiputaan kirkossa (Kirkkotie 10, Hauki-pudas). Aloituksessa mm. jaetaan rippikoulukortit, Raamatut sekä kerrotaan rippikou-luun liittyvistä käytännöistä.

Riparikonsertti aloituksen jälkeen to 9.11. klo 18-noin 19 seurakuntakeskuksen isossa salissa. Seurakunnan musiikkitoiminta esittäytyy konsertissa.

Lähimmäisen päivä ryhmälle A la 17.2. klo 9-11.30 ja ryhmälle B klo 12.30- 15.00 Kellon seurakuntakodilla (Kylätie 8, Kello). Diakonia- ja lähetystyö esittäytyy päivässä.

Tapaaminen su 5.5. klo 10-noin 12 Haukiputaan kirkko. Rippikoulukortit palautetaan messun jälkeen ja saat todistuksen kotiseurakuntaan tutustumisesta.

Nuorisotyönohjaaja
Haukiputaan seurakunta