Karjasilta 4 -rippikouluryhmä

Lämpimästi tervetuloa KS4 -rippikouluryhmään!

Ryhmämme ohjelma talvikaudella on seuraava:

Ensimmäinen tapaaminen on keskiviikkona 15.11. klo 17-18 Pyhän Andreaan kirkolla (Sulkakuja 8), rippikoululaiset ja vanhemmat tervetuloa!

Kappelimessu 14.1. klo 12 Maikkulan kappelissa, riparilaiset avustamassa. Ole paikalla kappelilla klo 11! Ehtoollisopetus on koko ryhmällemme klo 11 alkaen. Jos et pääse osallistumaan tähän, ole yhteyksissä Maijaan, saat korvaavan ajan, kevään toiseen Kappelimessuun.

Rippikoulusunnuntai 28.1. Karjasillan kirkossa klo 10. Jos et pääse osallistumaan tähän, ole yhteyksissä Maijaan, saat korvaavan ajan tähän messuun.

Lähetys -ja Diakoniapäivä lauantaina 17.2. klo 12-14 Karjasillan kirkossa: HUOM! Jos et pääse osallistumaan tähän, voit osallistua toisena ajankohtana toisen ryhmän kanssa, ole yhteyksissä ryhmän ohjaajiin hyvissä ajoin, saat uuden ajankohdan.

PA-ilta torstaina 22.2. klo 17-20, ryhmän oma tapaaminen klo 17-18, hartaus klo 18.15 ja illanviettoa. HUOM! Jos et pääse osallistumaan tähän, voit osallistua toisena ajankohtana toisen ryhmän kanssa, ole yhteyksissä ohjaajiin hyvissä ajoin, saat uuden ajankohdan.

Pääsiäiskuvaelmamessuun osallistuminen Kastellin kirkossa 24.3. klo 10, ryhmä avustaa, musiikkiopetusta messun jälkeen kanttorin johdolla klo 11.30-12.15. Ole paikalla klo 9. Jos et pääse tähän osallistumaan, ole yhteyksissä Maijaan, saat korvaavan ajan osallistua messuun Kastellissa.

Leiri-info torstaina 23.5. klo 17-18 Karjasillan kirkossa

Kaupunkipäivä tiistaina 11.6. klo 10-14 Karjasillan kirkossa

Ajankohtaista:

HUOM! Jos et päässyt ensimmäiseen riparitapaamiseemme 15.11., voit hakea rippikoulukortin itsenäisesti sunnuntaisin messuistamme Kastellin tai Karjasillan kirkosta klo 10, Pyhän Andreaan kirkosta klo 12. Rippikoulukortit löytyvät kirkon sakasteistamme, suntiolta tai messussa palvelevalta papilta voit pyytää rippikoulukortin ennen tai jälkeen messun. Lämpimästi tervetuloa messuihimme!

Rippikoulukortin täyttäminen, kirjoita:

- korttiin nimesi, ryhmäsi (KS4) ja seurakuntasi (Karjasillan seurakunta)

Jumalanpalvelukset:

- rippikoulusunnuntaikohdan kohdalle: 28.1. klo 10 Karjasillan kirkossa

- rippikoulusunnuntain alla olevalle kohdalle: Kappelimessu 14.1. klo 12 Maikkulan kappelissa

- Kappelimessun alla olevalle kohdalle: Pääsiäiskuvaelmamessu 24.3. klo 10 Kastellin kirkossa

- viimeinen kohta on itsenäinen jumalanpalvelusmerkintä, jonka ajankohdan ja paikan saat itse valita, kirjoita siihen aika, paikka ja pyydä leima työntekijältä

Muut merkinnät:

- nuortenilta: 22.2. klo 17 Pyhän Andreaan kirkossa

- lähetys- ja diakoniapäivä: 17.2. klo 12-14 Karjasillan kirkossa

- kirkkomusiikkitilaisuus: saat osallistua itsenäisesti esim. kauneimpiin joululauluihin, kirjoita aika, paikka ja pyydä leima seurakunnan työntekijältä

- vapaavalintainen tilaisuus: esimerkiksi kaste, häät, hautajaiset, nuorten ilta, konsertti kirkossa tms., kirjoita aika, paikka ja pyydä leima seurakunnan työntekijältä.

Konfirmaatioharjoitukset ja konfirmaatiovalokuvaus tiistaina 18.6. klo 12-15 Karjasillan kirkossa

Leiri:

• 12.-17.6.2024 Juuman leirikeskus Kuusamossa

Konfirmaatio

• 23.6. Karjasillan kirkko klo 10 (Ryhmä 1) ja klo 13 (Ryhmä 2)

• Konfirmaatioryhmät:

• 1. ryhmä: sukunimen alkukirjaimen mukaan A-L

• 2. ryhmä: sukunimen alkukirjaimen mukaan M-T

• Huoltajat voivat halutessaan toivoa ryhmänvaihtoa lähettämällä sähköpostia siitä meille molemmille (Maija ja Riina)

Ryhmän pappina toimii pappi Maija Hyvönen,

nuorisotyönohjaajana Riina Moilanen