Lapsille ja lapsiperheille

Varhaiskasvatuksen strategiakuva

Oulun seurakuntien varhaiskasvatus tarjoaa monipuolista toimintaa.

Näiltä sivuilta löydät lapsiperheille ja lapsille sopivaa säännöllisesti kokoontuvaa toimintaa, kuten kerhot ja ryhmät. Lasten kuorot löytyvät Musiikki-sivuilta.

Messupassi

"Lapset saavat tulla, Jeesus, sanoit niin..."

Jokainen lapsi on tervetullut kirkkoon. Sieltä saa lasten oman Messupassin. Aina osallistuessaan jumalanpalvelukseen siihen saa tarran. Kun Messupassissa on viisi tarraa, sakastista saa käydä valitsemassa pienen yllätyksen. Messupassi on käytössä kaikissa Oulun ev.-lut. seurakuntien jumalanpalveluksissa.

Messupassi, jossa enkelin piirroskuva

Nettipyhäkoulu

Nettipyhikseen pääset tästä.

Pikkukirkkonen

Lastenkirkko

Teksti Lastenkirkko ja kaksi lasta piirroshahmoinaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Radiopyhäkoulu

Kuuntele tästä kertomus Jeesuksesta sekä miehestä, jolla oli hämmästyttävän vahva usko. Radiopyhäkoulun pitää pastori Juha Tahkokorpi Kiimingistä. Ohjelma julkaistaan verkossa teostosyistä ilman musiikkia.