Lähetys ja kansainvälinen vastuu Haukiputaalla

Voit tukea Haukiputaan seurakunnan lähetystyötä lahjoittamalla seuraavilla tiedoilla:

Saaja: Oulun ev.lut. seurakuntayhtymä

Tilinro: FI1257414020024233

Viesti: 1052600300 Haukiputaan seurakunnan lähetystyö

Viite: (jätä kenttä tyhjäksi)

Voit lahjoittaa myös MobilePaylla numeroon 46903.

Lahjoitukset ohjataan nimikkokohteisiin Nepalin, Botswanan, Latinalaisen Amerikan (Kolumbia, Bolivia ja Venezuela) lähetystyöhön (Suomen Lähetysseura), naisten lukutaito hankkeeseen Afrikassa (Suomen Piplia seura) sekä farsinkielisen, Sat-7 pars -kanavan tukemiseen (Medialähetys Sanansaattajat).

Lämmin kiitos lahjoituksestasi!

Nimikkokohteet:

BotswanaTesholofelong-tukiohjelma syrjäytymisvaarassa olevien lasten ja nuorten auttamiseksi

Nepal vammaisten lasten koulutus

Afrikka - lukutaitoa naisille Afrikassa

Sat-7 pars -kanava - Farsinkielisiä ohjelmia Iraniin, Afganistaniin ja Tadzikstaniin

Nimikkolähetit:

Katja Tynkkynen – Katja Tynkkynen toimii Latinalaisessa Amerikassa hankehallinnon ja viestinnän asiantuntijana. Hänen työtehtäviään ovat mm. alueellinen tiedottaminen sekä toimiminen Kolumbian kummilapsityön yhteyshenkilönä. Katjan työalueena ovat Bolivia, Kolumbia sekä Venezuela.

Uutiskirje

Katjan työtä Latinalaisessa Amerikassa voi olla tukemassa seuraavilla tiedoilla:

Pankkiyhteys

IBAN: FI25 8000 1600 0607 10

BIC: DABAFIHH

Viite: 4074642002521553

Keräysluvat: Manner-Suomi RA/2020/1538.

Kuva: Katja Tynkkynen/Suomen Lähetysseura

Kerhot

Varkkamissio - Lapsille tarkoitettu kerho, jossa leikitään, askarrellaan ja opitaan lähetyksestä. Tiistaisin klo 17–18 Wirkkulassa – Kirkkotie 10. alkaa viikolla 2.

Ristipisto - Käsityökerho kaikenikäisille. Kuullaan terveisiä maailmalta ja toimitaan seurakunnan nimikkokohteiden hyväksi. Perjantaisin klo 12.30–14.00 Poijussa– Kirkkotie 10.

Kässämissio - Kerho nuorille ja nuorille aikuisille, jossa toimitaan lähetystyön hyväksi. Valmistetaan tuotteita lähetystyölle myyntiin ja niistä saadut tuotot ohjataan maailman kaikkein heikoimmassa asemassa oleville ihmisille. Torstaina Poijussa klo 18-20 - Kirkkotie 10.  Kevään kokoontumiset 8.2., 22.2., 21.3., 4.4., 11.4., 2.5.

Kynttilä- ja kukkapalvelu

Voit muistaa edesmennyttä läheistäsi haudalle toimitettavalla hautakynttilällä tai kukalla. Kynttilän ja kukan tilaaminen haudalle helpottaa edesmenneen muistamista. Äitienpäiväksi voi tilata kauniin ruukkukukan. Pyhäinpäiväksi ja jouluksi hautakynttilän. Kynttilän tai kukan voi halutessaan tilata myös vuoden muina ajankohtina. Tuotto lahjoitetaan Haukiputaan seurakunnan lähetystyölle. Hinta 20 €. Hintaan sisältyy hautakynttilä/kukka, vieminen Haukiputaan hautausmaalle, sekä kuva läheisesi haudasta. Lähetämme tilauksesta maksulinkin. Voit maksaa myös MobilePayllä tai Klarnalla.

Lisätietoja lähetys- ja kansainväisentyön ohjaajalta Karita Isolalta p . 040 501 4764 tai karita.isola@evl.fi.

Lapsia Nepalissa
Kuva: Mimosa Hedberg Suomen Lähetysseura