Oulunsalon seurakunnan musiikkiryhmät

Lapsikuoro

Harjoitukset torstaisin klo 17.00-17.45 Toimitalon Yläsalissa (Vattukuja 2).

Tiedustelut: kanttori Anna-Kaisa Pitkänen, puhelin 044 3161 781  sähköposti: anna-kaisa.pitkanen@evl.fi

Gospelryhmä

Oulunsalon seurakunnan gospelryhmä kokoontuu periodiluontoisesti 3-4 kertaa vuodessa ja harjoitukset sovitaan aina erikseen.

Ohjelmistossa on suomalaista sekä yksi- että moniäänistä gospelmusiikkia.

Gospelryhmä koostuu bändistä (tällä hetkellä piano, kitarat, basso, lyömäsoittimet) ja kuorosta.

Yhteyshenkilö: Tarja Sakko, puhelin 044 7453 849, sähköposti: tarja.sakko@evl.fi

Laulukerho

Aikuisille ja eläkeläisille suunnattu laulukerho kokoontuu joka toinen torstai Oulunsalon toimitalon yläsalissa klo 12-13. Kerhossa lauletaan ajankohtaisiin aiheisiin liittyviä hengellisiä lauluja, virsiä sekä mm. kansanlauluja.

Lisätietoja: kanttori Tarja Sakko, puhelin 044 7453 849, sähköposti: tarja.sakko@evl.fi

Kamarikuoro

Aikuisille suunnattu kamarikuoro harjoittelee Oulunsalon kirkossa torstaisin klo 18-20 Tarjan johdolla. Ohjelmisto koostuu monipuolisesti hengellisestä musiikista ja palvelee messuissa ja seurakunnan muissa musiikkitilaisuuksissa. Kuorossa on tilaa mieslaulajille, yhteydenotot suoraan Tarjaan.