Lähetys

”Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti." Matt. 28:18-20

Lähetystyö perustuu Jeesuksen antamaan lähetyskäskyyn. Sanoma Kristuksesta kuuluu kaikille, ja haluamme viedä evankeliumia sinne, missä sitä ei vielä tunneta.  Meistä jokainen voi olla mukana lähetystyössä erilaisten tehtävien kautta.

Seurakuntamme tekee yhteistyötä useiden eri lähetysjärjestöjen kautta. Nimikkolähettimme Satu Haapanen toimii Felm-keskuksen johtajana Jerusalemissa Israelissa. Toinen nimikkolähettimme Emma Holmström työskentelee Kambodzhassa toimeentulon ja ruokaturvan asiantuntijana. Nimikkosopimusten kautta työtä tehdään Keski-Aasiassa, Zimbabwessa, Kambodzhassa, Intiassa ja Tansaniassa.

Oulujoen seurakunnassa lähetystyöllä on monenlaisia tapahtumia. Kaikista tapahtumistamme saat tietoa ottamalla yhteyttä lähetyssihteeriin, seuraamalla Rauhan Tervehdyksen ilmoituksia tai seurakuntien nettisivuilta www.oulunseurakunnat.fi/tapahtumat

Uusia vapaaehtoisia toivotaan mukaan. Mikäli olet kiinnostunut vapaaehtoistyöstä lähetystyössä, ota rohkeasti yhteyttä!

Lähetys- ja kansainvälisen työn ohjaaja Katja Haipus, p. 044 316 1459

Nimikkolähetit