Tuiran seurakunnan hallinto luottamustoimikausi 2023-2026

Tuiran seurakunnan seurakuntaneuvosto

Puheenjohtaja Niilo Pesonen

Varapuheenjohtaja Teija Kähkönen

Jäsenet Kirsti Fiskaali, Hilkka Haaga, Anne Harmoinen, Jari Heikkilä, Valtteri Isohätälä, Teija Kähkönen, Satu Lapinlampi, Juhani Liukkonen, Roy Mattson, Päivi Moilanen, Martti Pentikäinen, Saara Penttilä, Säde Pokka, Mikko Raudaskoski, Jukka Sihvomaa, Juhani Seppänen ja Ilkka Yliniemi.

Varajäsenet Maria Ala-Hynnilä, Sakke Gustafsson, Raija Halonen, Mari Hurskainen, Jarmo Komulainen, Helena Lindqvist, Karin Mariola, Eevasisko Mehtätalo, Tarja Närhi, Jaana Pulkkinen, Kirsti Raappana, Marja Raatikainen, Anja Röpelinen, Elina Saine ja Outi Tiikkainen.

Sihteeri Lauri Kujala

Lähetys- ja kansainvälisen työn johtokunta

Puheenjohtaja Kirsti Fiskaali

Jäsenet Johanna Kesti, Jarmo Komulainen, Saara Penttilä, Säde Pokka, Elina Saine ja Jukka Sihvomaa.

Varajäsenet Raija Halonen, Minna Parkkinen ja Martti Pentikäinen.

Seurakuntaneuvoston edustaja Kirsti Fiskaali

Diakonia-  ja tavoittavan työn johtokunta

Puheenjohtaja Roy Mattson

Jäsenet Mari Hurskainen, Karin Mariola, Päivi Moilanen, Jouni Pakanen, Kirsti Raappana ja Outi Tiikkainen.

Varajäsenet Eevasisko Mehtätalo, Tarja Närhi ja Juhani Seppänen.

Seurakuntaneuvoston edustaja Roy Mattson

Kasvatustyön johtokunta

Puheenjohtaja Sakke Gustafsson

Jäsenet Hilkka Haaga, Valtteri Isohätälä, Antti Leppänen, Lea-Sesilia Ljokkoi, Jaana Pulkkinen ja Marja Raatikainen.

Varajäsenet Markku Hahto, Johanna Herranen ja Eero Nurkkala.

Seurakuntaneuvoston edustaja Hilkka Haaga

Julistustyön työryhmä

Niilo Pesonen (pj), Kirsti Fiskaali, Johanna Herranen, Ilkka Kronqvist, Jaana Pulkkinen, Mervi Päivärinta ja Mikko Salmi (varapj) ja Lauri Kujala (siht).