Iltapäivätoiminta

Lapsia ja ohjaaja iltapäivätoiminnassa

Tervetuloa mukaan iltapäivätoimintaan!

Iltapäivätoiminta on lapsellesi turvallinen paikka koulun jälkeen! Iltapäivätoiminta on tarkoitettu 1.- ja 2.-luokan oppilaille. Ryhmissä oppilaat askartelevat, leikkivät ja lepäävät; välillä he myös hiljentyvät miettimään lapselle tärkeitä kysymyksiä elämästä ja Jumalasta. Kirkkovuoden kierto juhlineen ja tapahtumineen kulkee lasten iltapäivissä mukana tekemisten, keskustelujen ja leikin kautta.

Iltapäivätoiminta on lasten vapaa-aikaa, siksi kerhojen ohjelma on vapaamuotoista ja toteutamme sen lapsilähtöisesti.
Ohjaajina toimivat seurakunnan lastenohjaajat ja niistä vastaa seurakunnan varhaiskasvatuksen ohjaaja. Iltapäivätoiminnan maksu (100e) sisältää välipalan, joten omia eväitä ei tarvita. Iltapäivätoiminta toteutetaan yhteistyössä Oulun kaupungin kanssa.

Iltapäivätoiminnan puhelinnumerot:

Hintan ip-toiminta, p. 040 585 5468