Kiimingin seurakunnan Kaikuos-kuoro

Kaikuos-kuoro toukokuussa 2019 (kuva: Erkki Harjula).

Kaikuos on projektiluonteisesti toimiva 4-ääninen kuoro, johon voi tulla mukaan jakso kerrallaan. Ohjelmistossa on myös vaativampaa klassista kirkkomusiikkia, kuten kantaatteja. Kuorossa laulaa paljon nuoria ja työikäisiä naisia ja miehiä.

Harjoitukset torstaisin klo 18.30 - 20.00 Kiimingin seurakuntakeskuksessa, Kirkonniementie 6. Lastenhoito on järjestetty kirkkopirtille.

Uusille laulajille on pieni koelaulu ja koeaika. kaudella 23-24 on ohjelmassa Jumalanpalvelusprojekteja, Hannu Virpin sävellyskonsertti kirkkomusiikkiviikolla ke 8.11 klo 19 Pyhän Tuomaan kirkolla. Joulukonserttion la 16.12 Kiimingin seurakuntakeskuksessa. Pääsiäisajalle 24 on suunnitteilla pääsiäiskantaattikonsertti. Mukaan voi tulla myös yhden projektin kerrallaan. Tähtäimessä on ulkomaanmatka Bratislavaan ja Wieniin v 2025.

Kuoroa johtaa kanttori Jarkko Metsänheimo, p. 0400 487 187, jarkko.metsanheimo@evl.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Yksinlaulajille järjestetään 1 - 2 harjoitusjaksoa kausittain, jotka päättyvät esiintymisiin. Myös miesten lauluryhmä toimii projektiluonteisesti talvikauden aikana, näistä toiminnoista voi kysyä lisää Jarkko Metsänheimolta.