Järjestöjen ja muissa seurakunnissa rippikoulunsa käyvien kevään ohjelma Tuiran seurakunnassa

To 8.2.2024 18.30-20 Nuorisotyön tapahtuma Tuiran kirkolla.*

Ma 11.3.2024 kello 16.30 Lähetyksen ja diakonian rippikoulutapahtuma Tuiran kirkolla.*

Talven ja kevään 2024 aikana                         Osallistu neljään jumalanpalvelukseen. Tullessasi kirkkoon, jätä rippikoulupassi sille varattuun laatikkoon kirkkosalin oven vieressä. Saat passin osallistumismerkinnällä varustettuna jumalanpalveluksen jälkeen.

Yksi palvelutehtävä, esim. pikkusisaruksen hoito, siivous, perheen sisällä. Pyydä merkintä huoltajalta toteutuneesta palvelutehtävästä rippikoulukorttiin.

Kerää merkinnät suoritetuista tehtävistä ja jumalanpalveluskäynneistä ja palauta täysi rippikoulupassi allekirjoittaneelle huhtikuun 2024 loppuun mennessä kirkkoherranvirastoon Myllytie 5, 90500 Oulu. Täyden passin voit toki palauttaa jo heti viimeisen yhteisen tapaamisen yhteydessä 11.3.2024. Voit myös saatuasi viimeisen merkinnän jumalanpalveluksesta pyytää seurakuntamestaria toimittamaan passin minulle. Tämä palautusmahdollisuus koskee vain Tuiran seurakunnan jumalanpalveluksia Tuiran ja Pyhän Tuomaan kirkossa, seurakuntakoti Ankkurissa ja Pyhän Luukkaan kappelissa.

Ilmoita (esim. kirjoittamalla passiin) palauttamisen yhteydessä myös rippikoulusi vastaava pappi, leiri-isäntä tai muu vastuuhenkilö ja hänen sähköpostiosoitteensa (tai puhelinnumeronsa), niin laitan hänelle viestin suoritetusta seurakuntaan tutustumisjaksosta. Erillistä todistusta suoritetusta tutustumisjaksosta ei anneta, vaan tieto kulkee minulta sähköisesti riparisi vetäjälle.

Hyvää ja siunattua seurakuntaan tutustumisjaksoa sinulle,

Mika Niskanen

kappalainen

mika.niskanen@evl.fi

*Ota hyvissä ajoin yhteyttä, mikäli et pääse osallistumaan, niin sovimme korvaavan vastaavan tilaisuuden toisen ryhmän mukana. Erillisiä korvaustehtäviä ei ole mahdollista suorittaa.