Teema 2

Työkulttuurin muutos ja osaaminen

Tavoite

Tavoitteena oli aktiivisen ja ennakoivan osaamistarpeiden kehittäminen työympäristössä, työkulttuurissa ja työyhteisöissä tarvittaviin muutoksiin.

Teemat

Oman asiantuntijuuden ja osaamisen vahvistaminen, moniammatillinen yhteistyö ja tiimivalmiudet, itsensä kehittäminen ja digitaalisuuden hyödyntäminen.

Kohderyhmä

Koulutus oli tarkoitettu hankkeeseen osallistuville työntekijöille Oulun seurakuntayhtymästä, Limingan rovastikunnasta sekä Pohjois-Suomen ortodoksisesta seurakunnasta. Valmennuksiin osallistui pääosin esihenkilöitä, kirkkoherroja, palveluyksiköiden päälliköitä sekä tiimiesimiehiä.

Toteutus

Valmennukset toteutettiin kevään 2021 aikana kahdesti aikavälillä 16.3.2021-17.5.2021.

Valmennuksen toteuttamisesta vastasi MPS-Yhtiöt Oy/MPS Career Oy, valmentajinaan Minna Moilanen, Riikka Vaaraniemi ja Veli-Antti Vasela.

MPS-Yhtiöt OyLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Sininen palapelin palanen, jossa valkoisella teksti Teema 2.