D-asema - kansalaistoiminnan keskus

Helsingin Diakonissalaitoksen säätiö ja Oulun ev. lut. seurakunnat avaavat Oulun Tuiraan kansalaistoiminnan keskuksen, D-aseman (Valtatie 53).

Oulun D-asema on kaikille avoin kohtaamispaikka ja kansalaistoiminnan keskus. D-asema on kaikkien yhteisö. Sen toiminta on juuri sen näköistä kuin yhdessä sen teemme. Se on tarkoitettu niin suuntaa hakeville nuorille, ikäihmisille, työttömille, perheenäideille, kadun miehille, järjestötoimijoille kuin alueen asukkaille – ihan jokaiselle.

Toiminta voi olla erilaisia:

• tapahtumia
  • työpajoja
  • ryhmiä
  • retkiä, mitä vaan yhdessä keksimme.

Olemme järjestäneet yhteistä ulkoilua (happihyppelyä) ja aamuvirkkujen aamukahveja ja muita toivottuja ryhmätoimintoja. Toimintaa suunnitellaan ja toteutetaan yhdessä alueen asukkaiden, vapaaehtoisten ja ammattilaisten kanssa. Tiloissamme voit lukea myös päivän lehden sekä lähitulevaisuudessa käyttää myös nettiä.

Ajankohtaiset tiedot toiminnasta löydät D-aseman facebookista tästä linkistä.

Facebook: D-asema OuluLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Kuvassa D-aseman työntekijät Rebekka Mitrunen, Suvimaria Saarenpää ja Valtteri Kohvakka.

Yhteisötyöntekijä, D-asema
Tuiran seurakunta