Tuiran Kesärippikoulu 4

Ensimmäinen kokoontuminen:

to 30.11. klo 18.00-19.30 Tuiran kirkon seurakuntasalissa

JOULUKUU

Hyvä tilaisuus käydä hakemassa ensimmäinen merkintä riparipassiin joulunajan tilaisuudesta, esim kauneimmista joululauluista.

TAMMIKUU

Messuopetus ja yhteiseen messuun osallistuminen:

la 27.1. klo 10-12 ja su 28.1. klo 10 Tuiran kirkossa (Myllytie 5)

HELMIKUU

Aikaa kerätä merkkejä riparipassiin käymällä vapaavalintaisessa jumalanpalveluksessa. Hyvää aikaa suorittaa myös palvelutehtävä.

MAALISKUU

Diakonia- ja lähetystapahtuma:

to 14.3. klo 16.30 Tuiran kirkolla

HUHTIKUU

Nuorisotyön rippikoulutapahtuma:

ti 16.4. klo 16.30-18.00 Tuiran kirkolla

TOUKOKUU

Leiri-info huoltajille ja rippikoululaisille:

to 23.5. klo 18.00-19.30 Tuiran kirkon seurakuntasalissa

KESÄKUU

Orientaatiopäivä rippikoululaisille:

ke 12.6. klo 9.00-15.00 Pyhän Tuomaan kirkolla. HUOM! Riparikortin palautus

Rippileiri:

17.-21.6. Kuusamon Juumassa. Lähtö maanantaiaamuna, paluu perjantaina iltapäivällä.

Konfirmaatioharjoitukset ja valokuvaus:

la 22.6. klo 15.00-13.00 Tuiran kirkossa

Konfirmaatiomessu:

su 23.6. klo 10.00 Tuiran kirkossa

Rippikoulukortti:

Kerää rippikoulukorttiisi merkinnät Orientaatiopäivään (ke 12.6.) mennessä. Yhden jumalanpalvelusleiman saat ryhmän yhteisestä messusta 28.1., joten omatoimisesti kerättäväksi jää kolme merkintää, joista yksi voi olla esim konsertti tai muu seurakunnan tilaisuus.

Palvelutehtävä:

Kristittyjen erityinen tehtävä tässä maailmassa on auttaa ja palvella toisia. Rippikouluun kuuluu myös pieni avustus/palvelutehtävä, joka voi olla esim vanhuksen luona käynti, pihatyöt, lemmikin hoito tms. Tehtävän suorittamisesta merkataan huoltajan nimikirjoitus ja mikä tehtävä on tehty. Merkinnän voi laittaa rippikoulukorttiin.

Jos et pääse johonkin kokoontumiseen, ota yhteyttä Marjaan. Etsimme sinulle korvaavan tavan hoitaa kokoontuminen.

Jos rippikoululaista ei ole kastettu ja hän haluaa tulla kastetuksi ja konfirmoiduksi, ota yhteyttä hyvissä ajoin ennen rippileiriä Juhaan.

Nuorisotyönohjaaja
Tuiran seurakunta