Teema 4

Talous ja talouden tasapaino

Tavoite

Valmennuksen tavoitteena oli seurakuntien talouden ja toiminnanohjauksen suunnitteluprosessien kuvaus, strateginen talousjohtaminen, talouden suunnittelu, investoinnit sekä julkinen kehittämisrahoitus.

Kohderyhmä

Koulutus on tarkoitettu talouden suunnitteluun ja kehittämistoimintaan osallistuville työntekijöille, esihenkilöille, kirkkoherroille ja palveluyksiköiden päälliköille Oulun  seurakuntayhtymästä, Oulun seurakunnista, Limingan rovastikunnasta sekä Pohjois-Suomen ortodoksisesta seurakunnasta.

Toteutus

Valmennukset toteutettiin syksyllä 2021 kolmena valmennustapahtumana. Valmentajina toimivat talousjohtaja Arja Ahonen ja hankepäällikkö Kim Wasama Oulun seurakuntayhtymästä. Valmentajina tapahtumissa toimivat myös Pohjois-Pohjanmaan ELY-keskuksen ja Pohjois-Pohjanmaan liiton rahoitusasiantuntijat.

Sininen palapelin palanen, jossa valkoisella teksti Teema 4.