KM 3 päivärippikoulu

Tervetuloa KM 3 Päivärippikoulun omille sivuille. Täältä löydät ajankohtaiset tiedot ja kokoontumisiin liittyvän informaation.

Päivärippikoulu on rippikouluvaihtoehto, jossa opiskelemme päivisin. Yöpyminen tapahtuu kotona. Päivärippikoulu on loistava vaihtoehto jos esimerkiksi harrastukset ja harjoitukset vaativat tiivistä läsnäoloa iltaisin. Päiväkoulu kokoontuu pääsääntöisesti klo 9.00 - 15.00 välisenä aikana.

Ylikiimingistä ja Yli-Iistä järjestetään kuljetus intensiivijaksolla kesäkuussa.

Päiväkouluun pyrimme kuitenkin tuomaan myös leirinomaisuutta pienryhmillä, ohjelmilla ja muilla keinoilla. Pyrimme myös päiväkoulun aikana järjestämään yhden päivän, jolloin aloitamme myöhempään ja pidämme leirin iltaohjelmaa mukailevan illan.

Listaan kokoontumisista pääset valikosta vasemmalta tai tästä linkistäLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Nuorisotyönohjaaja
Kiimingin seurakunta